eriktex Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Dag allemaal, Ik had al eerder gemeld dat Fabio Civitelli naar de beurs van Breda komt, maar dit is het volledige schema: - donderdag 9 oktober (19-21h) Istituto Cultura Italiano Keizersgracht 564 te Amsterdam (vlak bij Lambiek) - vrijdag 10 oktober (19-21h) Stripwinkel Dick Bos Rotterdam - zat/zon 11/12 oktober Stripfestival Breda Fabio neemt ook origineel tekenwerk mee, is ter plaatse te koop. Voorwaarden nog nader te bepalen, maar zws aanschaf van het Tex Willer album plus een ex-libris. Tekeningen mogen wat mij betreft in het boek, op los papier, in schetsboek, op lichaamsdelen (neem je vriendin mee!)... tenzij de tekenaar anders beslist. Mocht je al plannen hebben om langs te komen, laat alvast iets van je horen. Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Daan Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Geen vrijdagse lunch sessie in Zwolle? Quote Link to comment
eriktex Posted September 5, 2014 Author Share Posted September 5, 2014 Nee...geen tijd...dan zit Fabio in Kinderdijk of Den Haag de toerist uit te hangen. Bovendien vraag ik me af of die winkel onze boeken wel verkoopt. Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Recommended Posts