Ga naar inhoud

De Dolle Avonturen Van Tom Bardon


Tom MDP

Recommended Posts

  • 4 months later...

Hoera!

Ik heb net boekjes besteld van mijn Tom Bardon verhaaltje.

Deze zullen te koop aangeboden worden op de internationale signeerdag aan een uiterst dictoriale democratische prijs.

Voor die prijs krijgt u in de plaats

QEQJ20T.jpg

Meer info over die signeerdag:

https://www.facebook.com/events/613541402110640/

(ik wou linken naar een topic hier op het forum, maar die dag blijkt geen topic te hebben.)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

17 juni? Ik heb 12 en 13 juni in mijn agenda staan (doet me eraan denken dat ik eigenlijk nog niets van de organisatie daarvan heb gehoord).

 

Yep, 'tis 12 en 13 juni idd.

Enfin ja, 13 juni hé. :)

 

En dank u. 

Ja, maar dan stond dat te dicht tegen dat rondeke met dat ventje in naar mijn mening. :)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik heb het ook gekocht in Gent; nog geen tijd gehad om te lezen maar wel al een beetje doorbladerd en al direct een paar keer goed gelachen. 

De link naar de vroege absurdere Vandersteen zit er zeker in! Ik kijk eigenlijk wel uit naar het volgende deeltje. 

(ik vond het wle een beetje onnozel dat bij het signeren je moest bijbetalen voor een hoofdje, of een volledig figuurtje, of een volledig figuurtje in kleur (prijslijst hing erbij) - wordt dat eigenlijk nog meer gedaan?)

Link naar reactie

Ivo, niet iedereen vraagt geld om te signeren (meestal wel een aankoop van een album), of het nu 'groten' of 'beginners' zijn. 

 

Gewoon een tekening maken wordt doorgaans niet meer gedaan, wegens het misbruik in het verleden (en een metser zal ook geen muurtje gratis metselen).

 

Was jij ook in Gent ? Ik heb je niet herkend zonder helm. Zelf had ik mijn hoed en zonnebril niet op.

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Oh you guys... (maak maar wat reclame overal! :D)

 

Bashful-snow-white-and-the-seven-dwarfs-

 

Over die meerkost om een tekening te krijgen, daar zijn verschillende redenen voor.

Niet alleen het misbruik uit het verleden of "een bakker geeft ook geen koffiekoek weg wanneer je een brood koopt"-principe.
Maar ook dat ik de keuze bij de klant wil leggen.

Ik kan evengoed mijn boekje aanbieden voor 10 euro en overal gratis een tekening in kleur bij zetten. Ik maak zelfs meer winst dan, want niet iedereen zal dat willen.

Maar tegelijk verhoog ik dan ook mijn drempel om klanten te verleiden voor een eventuele aankoop.

 

Ik verkoop liever 2 boekjes voor 5 euro het stuk dan 1 boekje van 10 euro. 

Net als dat ik liever 1 tekening maak voor 5 euro dan 30 tekeningen voor 0 euro. :)

Ik ben daar voornamelijk voor mijn boekje te verkopen en een beetje mijn kost te verdienen.

No offence maar als dédicadejagers daarvoor dan op hun teen zijn getrapt... so be it. :)

Link naar reactie

Ik ben tevreden als iemand een album koopt en ben bereid daar een tekening in te zetten, maar ik verhoog mijn prijs daar niet voor.

Mijn hardcovers (48 pagina's) verkoop ik voor 12,5 euro/ stuk, twee heb je er voor 24 euro en drie voor 35 euro (dat is denk ik niet duur). De winkelprijs is 13,95.

 

Het Gruesonalbum zal een softcover zijn van 80 pagina's en gaat 10 euro kosten. (even meespringen op de promotietrein  :e007: )

 

Maar ik teken niet gratis (behalve voor de grote fans). Het is allemaal begonnen met één tekenaar (ik dacht een Waal of Fransman), voordien signeerde men alleen. De 'brave' man had zo weinig aandacht tussen de grote kanonnen van Dupuis en Lombard, dat ie om de tijd te doden niet enkel zijn handtekening plaatste maar ook een tekeningetje maakte. Ik weet niet meer wie het was, iemand ?

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...