Veto Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 In de kwartaalfolder van Ballon stonden 'Hotel particulier' van Sorel en het tweede deel van 'De Expeditie' aangekondigd voor eind augustus.Maar die zijn blijkbaar niet verschenen.Is dat alleen maar uitstel of is een vertaling definitief geannuleerd ? Wie weet hier meer over ? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Martin Van K Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 In de nieuwsbrief van De Poort wordt Hotel Particulier voor volgende week aangekondigd. Van De Expeditie 2 geen nieuws. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 De expeditie kende ongelofelijk veel vertraging in het Frans. Ik zag 'm gisteren toevallig nog opduiken in een net verschenen lijstje in het Frans. Hotel particulier verschijnt inderdaad volgende week, samen met ook lang uitgestelde titels als Duisternis 4. Quote Link to comment
Chorasan Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Expeditie 1 kende ook enorm veel vertraging en is een stuk later uitgekomen dan oorspronkelijk gecommuniceerd. Dat herinner ik me nog heel goed, omdat ik reikhalzend uitkeek naar de verschijning van het album... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
Guest Kontiki Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Als het bedoeld is als vierluik zie ik dat niet goed komen. Quote Link to comment
Chorasan Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Als het bedoeld is als vierluik zie ik dat niet goed komen.Je bedoelt dat ze niet langer zullen vertaald worden in het Nederlands?Dat zou ik jammer vinden, want ik vond dat eerste deel razend knap getekend en de cover van deel 2 lijkt me ook veelbelovend. Dan zal ik het vermoedelijk blijven volgen in het Frans, maar ik hoop toch nog op een verderzetting in het Nederlands... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
Recommended Posts