Ga naar inhoud

Verpakking Luxe Strips.


Elvis

Recommended Posts

Ik moet dit toch eens kwijt :

 

Vorige week de luxe van Betty Barnowsky aan de kant laten leggen in mijn stripwinkel.

Toen ik hem kwam ophalen zag ik twee grote krassen op de voorcover.

Kunnen die uitgevers daar niet eens een sealed folie om heen brengen ?

Ik heb hem geweigerd en de winkelier ging zien of hij nog aan een ander exemplaar kon geraken.

Het is niet de eerste maal dat ik daarom een luxe laat liggen wegens krassen/wrijfsporen .

Er mag daar wel meer aandacht aan worden gegeven , die luxes gaan al snel boven de 100 euro hé.

 

 

Link naar reactie

Als iedereen alle strips vastneemt om te kijken welk exemplaar het meest gaaf is dan begrijp ik nu waarom op alle boeken sporen zitten.......

 

@Elvis: je hebt een punt hoor. Luxes moeten gewoon perfect zijn, maar die liggen toch in de regel achter de toonbank dus dat zou in orde moeten zijn.

 

Tja, krassen, vouwen, putten en ribbels, dat komt toch niet allemaal van klanten met onvaste handjes. Mijn SSZster laat me wel eens stapels kakelverse strips zien die gewoon beschadigd zijn. Daar heeft dan geen stripnerd met zijn zweethandjes aan gezeten.

Link naar reactie

Tja, krassen, vouwen, putten en ribbels, dat komt toch niet allemaal van klanten met onvaste handjes. Mijn SSZster laat me wel eens stapels kakelverse strips zien die gewoon beschadigd zijn. Daar heeft dan geen stripnerd met zijn zweethandjes aan gezeten.

Die beschadiging komen niet van klanten hoor en al helemaal niet van mij. Deuken, krassen, vouwen. Gewoon slecht verpakt of hele stapels laten vallen. En ja, ik let er op. Als ik een nieuwe strip betaal wil ik ook dat hij echt nieuw is.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een kennis van me werkt als koerier bij DHL. Hij wist me onlangs te vertellen dat de collis, of ze breekbaar of niet zijn, allemaal met de harde hand van laadkaai naar bestelwagen, naar bestemming gebracht worden.  Het moet vlug gaan allemaal...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...