Waldorf Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Zaterdag ben in ik http://www.arscene.be/home.php gaan luisteren naar Frans chanson door Sarah D'Hondt http://www.sarahdhondt.be/#!/NL/Home . Sarah zingt zeer bekende Franse klassiekers van Piaf, Brassens, Brel... Maar wat een stem, wat een présence, wat een overgave. Het was prachtig. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kool Thing Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Dinsdag ll. ben ik met klanten naar Seal gaan kijken. Ik denk dat hij iedereen in het publiek beneden persoonlijk een handje heeft gegeven tijdens zijn wandelingen doorheen het publiek wat dan mega-lange versies van Crazy en Killer heeft opgeleverd. Al bij al aardig concertje van iemand die meer kan dan geluidsbehang maken. Zondag ll. naar Piv Huvluv for Kids geweest. Het was op een paar moppen na slecht, Piv. Timing en tekst zaten niet goed. Nochtans de 4de keer dat ik 'm zag. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Freakzilla Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Onlangs nog eens naar een concert van Funeral Dress geweest, de beste punkgroep van België ! Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Op 24 januari ga ik normaal gezien deze metalen gezelschappen gaan aanschouwen in Leffinge... Quote Link to comment
niemand Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Neil Young en Crazy Horse in Vorst Nationaal 08/06/2013, ter gelegenheid van Psychedelic Pill. Slechts 8.000 plaatsen. Voorverkoop vanaf 15/12/12, 10u. Quote Link to comment
Freakzilla Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Neil Young en Crazy Horse in Vorst Nationaal 08/06/2013, ter gelegenheid van Psychedelic Pill. Slechts 8.000 plaatsen. Voorverkoop vanaf 15/12/12, 10u. Ik heb Neil Young & Crazy Horse 30 jaar geleden gezien in Vorst Nationaal tijdens de Trans tour. Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
niemand Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Ik heb Neil Young drie jaar geleden (alweer !) gezien in het Sportpaleis, met zijn Electric Band. Ze speelden een best off. Goed ! En luid ! http://enola.be/muziek/live/6093:neil-young-a-his-electric-band-6-juni-2009-sportpaleis Quote Link to comment
Freakzilla Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 De ruige nummers van Neil Young zijn machtig, zoals Ragged Glory. Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
niemand Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Correctie : ALLE nummers van Neil Young zijn machtig. (toch alle nummers die op mijn ong. 35 cd's staan) Quote Link to comment
Dr. Benway Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Correctie : ALLE nummers van Neil Young zijn machtig. (toch alle nummers die op mijn ong. 35 cd's staan) Wellicht ietwat overdreven maar! het scheelt niet veel inderdaad. Quote marcelherms.nl Link to comment
niemand Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Wel ja, men mag al eens overdrijven natuurlijk. (een klein beetje maar) Quote Link to comment
Freakzilla Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Correctie : ALLE nummers van Neil Young zijn machtig. (toch alle nummers die op mijn ong. 35 cd's staan) Dan heb je ze allemaal? Correctie: de meeste albums van Neil Young zijn machtig, dus ook zijn tragere nummers. Maar hier en daar zit er wel een minder nummer tussen. Of vind jij op Everybody's Rockin' alle nummers goed? Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
Dr. Benway Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Farmer John vind ik niet zijn sterkste nummer bijvoorbeeld. Maar hij heeft natuurlijk genoeg krediet opgebouwd om daar mee weg te komen. Spock, wat vind je van zijn autobiografie? Quote marcelherms.nl Link to comment
niemand Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Ik lees geen boeken over de mensen waar ik fan van ben. Begin de jaren 90 heb ik wel eens ingetekend op zo'n boek, maar ik heb het niet meer. Nu ja, er zijn ondertussen alweer meer dan 20 jaar voorbij. Ik moet wel eens enkele dvd's kopen van hem en enkele anderen. ah, ooit eens. Quote Link to comment
Dr. Benway Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Ik lees geen boeken over de mensen waar ik fan van ben. Nee? Waarom is dat? Quote marcelherms.nl Link to comment
niemand Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Oh, maar ik lees geen boeken over mensen waar ik geen fan van ben, ook hoor. Geen tijd om veel boeken te lezen, tussen al die trades en dvd's door. En als ik dan al eens een boek lees, dan is't een roman. Quote Link to comment
Dr. Benway Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Oh, maar ik lees geen boeken over mensen waar ik geen fan van ben, ook hoor. Geen tijd om veel boeken te lezen, tussen al die trades en dvd's door. En als ik dan al eens een boek lees, dan is't een roman. Ah, je zit te wachten op de stripversie van Neil's autobiografie begrijp ik. Quote marcelherms.nl Link to comment
niemand Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 De muzikale versie ! En daarna een strip, door Vertigo. Heb je die overigens gelezen ? Greendale ? Goeie strip. De film zag ik niet. Quote Link to comment
Dr. Benway Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Nee, ik weet er van maar ik heb 'm niet gelezen. Ik begrijp dat ik daar iets aan mis. Ik ga afsluiten en de trein naar huis pakken om dit keer eens vroeg aan het weekend te beginnen! Quote marcelherms.nl Link to comment
Freakzilla Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Farmer John vind ik niet zijn sterkste nummer bijvoorbeeld. Maar hij heeft natuurlijk genoeg krediet opgebouwd om daar mee weg te komen. Spock, wat vind je van zijn autobiografie? Die autobiografie van Neil Young staat op mijn leeslijst. Momenteel ben ik die van Patti Smith aan het lezen. Ik lees graag biografieën van muzikanten. De eerste die ik me hierbij herinner zijn die van Janis Joplin, John Lennon, Bob Dylan en Herman Brood. Dat mag ook van andere mensen in de muziekbusiness zijn. Bijvoorbeeld 'The Road to Woodstock' van de organisator Michael Lang was heel interessant. Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
Dr. Benway Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Onlangs gezien: Jacco Gardner en Traumahelikopter. Twee zeer verschillende bands maar beide zeer goed. Quote marcelherms.nl Link to comment
Imajica Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Tot nu toe heb ik kaartjes voor Roger Waters, Peter Gabriel en Fleetwood Mac. Allemaal aan het eind van dit jaar. Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum Link to comment
Dr. Benway Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Ik lees graag biografieën van muzikanten. Ik ook! Herman Brood, Pete Doherty, Nikki Sudden, Keith Richards, Johnny Thunders,... Quote marcelherms.nl Link to comment
stilte Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Ik had ze live al opgegeven, vooral ook omdat een zaal als Vorst me véééél te groot is. Goed om weten dat ik niets gemist heb, hoewel, het ware misschien mooier geweest moest het tegendeel waar zijn geweest. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
stilte Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Gek is dat, je moet blijkbaar echt naar Frankrijk om hen nog in betere condities aan 't werk te zien. 't Was ook daar dat ik ze 't laatst zag denk ik, in Arras, en hoewel erg sterk toen verbleekten ze bij Radiohead dat hen toen opvolgde, en ik nooit in betere doen zag. Tegenwoordig schrikken concerten van meer dan 50 man me eigenlijk wel al af, ouder worden zeker? Oh ja, loont de dvd wat? Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Hounddog Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Concerten in kleinere zalen zijn gewoon veel leuker. Quote Link to comment
stilte Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Dat is waar, al kon ik in "mijn jonge jaren" toch nog genieten van de nodige festivals... vandaag zie ik me daar niet meer naartoe gaan. Houd me in elk geval op de hoogte van die film, dan kunnen de oudjes elkaar hier nog wat helpen, Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Lav Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Gisteren ging ik naar een zogezegd Rock 'n Roll feestje in de Charlatan. Veel Rock 'n Roll vond ik dat nu ook weer niet (2 DJ's die vanalle plaatjes draaien en af en toe wat rock nummers) maar het voorprogramma, The Peas Project, was echt heel goed. Ze staan met veel man op het podium (en als ik me niet vergis een stuk of 3 saxofoon spelers) maar hebben heel veel energie en brengen veel ambience (en zelfs een star wars cover hebben). Ik heb ze ook op youtube opgezocht maar het is vooral live dat ze heel erg goed zijn. Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Guest Bilal Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 10 maart Jake Bugg en 28 maart Palma Violets Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Morgen in Rijsel: Quote Link to comment
Hounddog Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Morgen in Rijsel: Gezellig! Morgen ben ik bij deze band in Haarlem: Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Anaal Nathrakh bezig gezien in Rijsel. Voor niks. ( Waldorf gaat weer zeggen dat het niet kan, maar kom ) In een oud stationsgebouw dat men omgetoverd heeft tot cultureel centrum waar dus bijna iedere avond wel iets te beleven valt. En ze hebben daar dus Belgisch bier, zoals La Chouffe. De Fransen serveren daar dus halve liters naast een gewoon 25cl. pintje. Wij gaan daar nog naar optredens gaan. Ik kocht dus een bandshirt. Ik heb van die band 2 gedownloade albums. Ware het niet dat er geen inkom was had ik waarschijnlijk 15 tot 20 euro inkom betaald. Plus bandshirt van 15 euro. Ben ik nu een dief omdat ik 2 gedownde albums staan heb waar ik niet voor betaald heb? Quote Link to comment
Waldorf Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Dat hangt van die band af. Als die gekkerds gratis hun muziek ter beschikking stellen van hun fans is het goed voor mij. Als ze muziek maken om t-shirts te verkopen zijn het gewiekste zakenlui. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Wel, shirts worden gemaakt om de ideeën die uitgewerkt worden in de muziek nog eens een visuele ondersteuning te bieden. Meestal worden die shirts gekocht door liefhebbers van die muziek. Ik vermoed dat een bankbediende luisterend naar slome zagerige melodietjes geproduceerd in The City, geen boodschap zal hebben aan hetgeen Anaal Nathrakh brengt. Of om het even welke metalband. Quote Link to comment
Waldorf Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Een band met ideeën, ik zou daar mee oppassen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Een mens die denkt, men zou dat beter afschaffen. Quote Link to comment
Martin Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Een mens die denkt, men zou dat beter afschaffen. Maar dan zou Rodin nooit De Denker gemaakt hebben! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Waldorf wil het niet. Het past dan ook volledig in de huidige tijdsgeest: denken is uit den boze. Vermaak en verbruik vieren hoogtij. Quote Link to comment
Lav Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 jammer dat The Parov Stelar Band niet op dezelfde dag als Prodigy en Skunk Anansie spelen. Ik ben eigenlijk nog nooit naar Pukkelpop geweest, ik vond het altijd te duur (en het is nog steeds duur) maar nu heb ik ook schrik dat er te veel "hippe" tieners rondhangen :s Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Kool Thing Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Neil Young, NIN, The Knife, Midlake, Deftones, the xx, kodaline, triggerfinger,... damn ik ga dit jaar naar het verkeerde festival. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Recommended Posts