Gojira Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 If I may kindly disagree. FF en F4 was een glorious ride, ongeveer de beste moderne take op de First family. Ja het wordt wat zwaar soms, maar altijd met de nodige payoff, iets wat ik toch vaak mis aan quasi-onleesbare dingen als die Secret (dat was echt veel te theatermonoloog). Een klein beetje voorkennis zal vast geen kwaad kunnen. Ik meen (maar ik vergis me misschien) dat er Ult collections van zijn, die wel in print zijn, of zal verschijnen? Cheap heeft ze nog allemaal, #1 vraagt ie 20. Het zal wel een HC/SC-mix zijn... En als je dat goed vond dan moet je ook zijn Avengers en New Avengers run lezen. Dat is pas echte epic storytelling en misschien de beste sci-fi superhero comics ooit. Ik zie dat je Pax Romana trouwens niet vermeld, dat behoort ook tot zijn beste werk. BTW luister in deze niet naar Kuzuri, Hickman is een genie. Quote Link to comment
nobody Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Hickman is een genie in minireeksjes. Quote Link to comment
Gojira Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Hickman is een genie in minireeksjes. AVENGERS!!!! NEW AVENGERS!!!! ???????????????? Quote Link to comment
nobody Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 AVENGERS!!!! NEW AVENGERS!!!! NOT INTERESTED!!!! Quote Link to comment
Gojira Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Het is eerder om Timhardt te overtuigen. Het voordeel bij jou, Kuzuri, is dat je het uiteindelijk toch allemaal eens probeert... Quote Link to comment
nobody Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Nee, dat is gedaan. Het is goed geweest, de voorbije 15 jaar, maar ik ga de comics serieus minderen. Ik ga zelfs proberen van enkele 'genrereeksen' Eurostrrips te lezen, weer. Dus voor Avengers is er zeker geen plaats meer. Quote Link to comment
nobody Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Wester, SF, piraten, zo'n dingen Quote Link to comment
linthout Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Ge gaat dus aan niveauverlaging doen? Quote Link to comment
Spawn999 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Eurostrips...zo ziet het er wel naar uit.... Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 wat weten jullie daar nou van? Quote Link to comment
Spawn999 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Ik las die troep 20 jaar geleden of zo, totdat ik er helemaal klaar mee was. Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Niet alles is troep. En in comics zit ook héél veel troep. Quote Link to comment
Spawn999 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Klopt maar het is niet mijn ding eurostrips. Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Ik wissel graag eens af. Maar ik hou het bij genre strips. Quote Link to comment
makyousei Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Gaat Secret Wars HC eigenlijk uit zijn voor Ribic op FACTS is in april? Quote Link to comment
Gilles Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 (Comics/strips) lezen is een beetje zoals eten. Je kan voorkeuren hebben voor een bepaalde keuken en zelfs enkel daarvan proeven, maar als je dat doet mis je sowieso veel lekkers. Quote Link to comment
Spawn999 Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 (Comics/strips) lezen is een beetje zoals eten. Je kan voorkeuren hebben voor een bepaalde keuken en zelfs enkel daarvan proeven, maar als je dat doet mis je sowieso veel lekkers. Ja maar als het gerecht er kut uit ziet, dan is het meestal ook niet te vreten Quote Tumblr Link to comment
makyousei Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Ja maar als het gerecht er kut uit ziet, dan is het meestal ook niet te vreten Mmmmmm, kut. Quote Link to comment
Spawn999 Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Vergeet achteraf niet te flossen Quote Tumblr Link to comment
mrbrightsky Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Even het stof van deze topic blazen! Vorige maand kwam de eerste preview uit van Frontier, na de cancel dit voorjaar. Als grafische vormgever kan ik volledig vinden in de composities, niet verwonderlijk aangezien hij vroeger zelf ook vormgever was. Quote “TRANQUILITY” Double-sized first issue! The planets have aligned, and the prodigal son has returned! For the first time in eight years, JONATHAN HICKMAN (EAST OF WEST, BLACK MONDAY MURDERS, Secret Wars, Avengers) is both writing and drawing a new comic series: FRONTIER. It’s like Star Trek, but super depressing. Seriously. Not a joke. The final frontier…is a total bummer. Each issue contains galaxy-expanding bonus content like star maps, breakdowns of alien races, interstellar factions, and detailed spaceship schematics. FRONTIER is a brand new science fiction story about utopia lost, and how we might just gain it back. Wie gaat hem in huis halen? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Ben nu Hickman's FF aan het lezen en dat is toch goed spul zeg! Heerlijk om die Valerie te zien en Franklin van de toekomst om alles te redden. Is dat White Event op het einde van die boeken dezelfde als die bij de Avengers? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
mrbrightsky Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Zo had ik het toch geïnterpreteerd Ja, Hickman's werk bij de Fantastic Four en FF is werkelijk top. Ik hou van hoe hij Reed Richards schrijft doorheen zijn hele Marvel run. "Everything dies. You. Me. Everyone on this planet. Our sun, our galaxy and eventually the universe itself. This is simply how things are. It's inevitable...and I accept it." Quote Link to comment
linthout Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Sommige dingen van Hickman zijn leesbaar, andere niet. Die Frontier ziet er op het eerste zicht tamelijk onleesbaar uit. De vormgeving ...Daarvan ben ik ook niet onder de indruk. Leesbare, leuke strips! Daar ga ik voor! Gezwans niet Quote Link to comment
mrbrightsky Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Ik denk dat dit puur een kwestie van smaak is. Persoonlijk vind ik het wel leuk dat hij durft experimenteren met compositie! Soms kan zoiets echt het verhaal versterken, een goed voorbeeld in literatuur hiervan is House of Leaves & The Familiar van Danielewski. Quote Link to comment
Gojira Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Ik koop alles waar Hickman's naam op staat. Dat is een universele natuurwet. Het zou Hickman WC-papier mogen zijn, i'd buy it. Voor mij is Hickman de Darren Aronofsky van het comicsmedium. Wat zou dat trouwens niet geven, Aronofsky die Hickman verfilmd... Een mens kan dromen. Quote Link to comment
Timhardt Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Ik koop ook veel waar hickman op staat. Manhatten p. En east of west vind ik beiden geweldig. Quote Link to comment
linthout Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Ik ook. Manhattan Projects lijkt mij gestopt? Quote Link to comment
Timhardt Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Ik volg de hcs, dar moeten er nog van verschijnen.. Quote Link to comment
Peter Moerenhout Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Op 17-9-2017 om 09:15, linthout zei: Ik ook. Manhattan Projects lijkt mij gestopt? Manhattan projects komt voortaan uit in one-shots en/of miniseries met afgeronde verhalen. Er doen ook geruchten de ronde dat Pittara en Hickman ambras hebben gehad. Maar dat het wellicht wel goedgekomen is. Quote http://petermoerenhout.be Link to comment
carioca Posted September 24, 2017 Share Posted September 24, 2017 Ik wou dat Marvel zijn SHIELD eens zou afronden. Issues zijn schijnbaar drukklaar. Quote Link to comment
carioca Posted September 25, 2017 Share Posted September 25, 2017 YES!!!!! https://www.newsarama.com/36562-jonathan-hickman-has-finished-scripting-s-h-i-e-l-d-5-6.html Quote Link to comment
nobody Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Op 17-9-2017 om 19:01, Timhardt zei: Ik volg de hcs, dar moeten er nog van verschijnen.. Van Hickman koop/houd ik alleen nog zijn Image werk (en gelijkaardig werk bij Dark Horse of IDW of zo, mocht dat er ooit van komen). Manhattan Projects en East of West heb ik vervangen door de mooie HC's (Nighly News ook indertijd, 5de verjaardag uitgave), maar de rest koop ik gewoon in TP's. Geduld heeft soms zijn grenzen. Alhoewel ik Black Monday Murders vol. 1 ZO goed vind, dat als daar ooit een mooie HC van verschijnt... Quote Link to comment
mojo Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Ik heb die black monday murders in single issues gevolgd, maar bleek een reeks die je beter in 1 keer leest. Teveel verwijzigingen en geen zin om telkens alles te herlezen. Ik ben nu dus aan het wachten op de tpb v deel 2. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Timhardt Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 ik wacht op de mooie HC. Ik zal een fotootje posten als ik hem heb, ik weet dat jullie daarop kicken! Quote Link to comment
Timhardt Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Niet kwijlen op mijn oversized hc aub. Quote Link to comment
Gojira Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Meet the feebles, meet the feebles!! Quote Link to comment
Gojira Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Ik wil een 4k restauratie van die film... Quote Link to comment
Recommended Posts