Yncke Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Toen ik mijn architect indertijd doorgaf hoeveel te verwachten meter strips (al in bezit en nog te verzamelen) ik nodig zou hebben, krabde hij in zijn achterhoofd en vroeg hij of ik ook kasten in mijn toilet zou voorzien. Ik vond dat niet eens een slecht idee... Ik vind dat ook een aardig idee. Maar welke strips zouden daar dan staan? En dan bedoel ik niet de strips die je zo slecht vindt dat je ze als reservepapier bij de hand wilt houden. Strips met het kleinste kamertje als thema? Strips waarbij een luchtje wel past? De rioolkoninkjes, bijvoorbeeld. Wat nog? Quote yncke.be Link to comment
Nuwanda Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 * kan het mij niet laten, sorry Dio* De Rovers van Zeikerrijken! Quote Link to comment
eriktex Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Op dit moment ligt daar een stapeltje Lucky Lukes om te lezen - leuk voor zowel ondergetekende als junior... Maar wat daar echt thuishoort? Iets van Eric Schreurs - Geharrebar of zo. Daarin zit een overdaad aan poep, pies, kots enzovoorts. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Johan de Neef Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Mijn wc is een echte comic wc. Er hangt een Superman spiegel met tekenwerk van Neal Adams. Een replica van Action Comics # 41 in email. Een Wildstorm European Tour poster gesigneerd door Jim Lee en 4 van zijn collega's. Een Batman tekening door Sal Buscema die hij voor mij maakte toen hij jaren geleden te gast was op de Stripdagen en..........een originele geschilderde pagina van Romano Molenaar uit More than mortal saga's. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
Kool Thing Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Mijn WC is een echte Michetz-WC. Er hangen wat ex-librissen : http://www.b-gevaar.com/store.asp?lang=nl&action=exlibdtl&exlibid=229 En qua lectuur liggen er altijd wel wat gagstrips of Kiekeboes. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Yncke Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 Ik bedoelde niet wat jullie WC-collectie was, ik bedoel meer: wat als je zo'n collectie zou samenstellen, wat zou je erin steken. Ik bedenk juist dat Pacush Blues er ook qua geurtjes zou passen. Quote yncke.be Link to comment
Kool Thing Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Wat ik erin zou steken? De laatste Jacques Martins zorgen steevast voor een goede afloop.... Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
TomP Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Werken met korte gags zoals garfield/hagar Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Ik heb nooit begrepen hoe men makkelijk een halfuurtje op een toiletpot blijft zitten om een boekje te lezen. Ofwel ben ik gewoon een snelkakker. Quote Link to comment
eriktex Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Ja maar Kontiki jij zit al maanden aan de groenteshakes van de weightwatchers toch?! Dat loopt snel door. Daar komen nog ontboezemingen via dit draadje... de vraag is alleen of ik dat allemaal wil weten Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Hamirubi Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Ik heb nooit begrepen hoe men makkelijk een halfuurtje op een toiletpot blijft zitten om een boekje te lezen. Ik neem hoogstens mijn gsm mee. Maar toch zeker geen lectuur! Liever snel weer klaar - en iets lezen in de zetel (al ben ik niet echt een striplezer). Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
TomP Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Ik heb nooit begrepen hoe men makkelijk een halfuurtje op een toiletpot blijft zitten om een boekje te lezen. Ofwel ben ik gewoon een snelkakker. Als het verhaal net op gang komt of spannend is Quote Link to comment
striphooligan Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Op de WC lezen? Daar is geen tijd voor; als dat we zo is kan je beter snel naar een dokter gaan of zoiets. Quote Link to comment
Tom MDP Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Alles wat ik lees, is om te lezen op toilet of in bad. Zoniet is het sowieso de moeite niet waard. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Ik heb nooit begrepen hoe men makkelijk een halfuurtje op een toiletpot blijft zitten om een boekje te lezen. Ofwel ben ik gewoon een snelkakker. Ik neem hoogstens mijn gsm mee. Maar toch zeker geen lectuur! Liever snel weer klaar - en iets lezen in de zetel (al ben ik niet echt een striplezer). Idem hier. Quote Link to comment
retep Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Jelui zit weer off topic te zijn. Het ging om strips met een luchtje niet om de toiletgewoonten van repers. Ik zou zeggen: Sjef van Oekel, meermaals stapt Sjef in de stront en het toiletbezoek van Sjef is ook vaak onderdeel van de grap. Quote Link to comment
linthout Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Ik eis mijn plaats op met Urbanus!!!! :e005: :e005: Quote Link to comment
Kool Thing Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Café Kowala gelezen op toilet. Qua vettigheid is dit toch wel een topper. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
eriktex Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Ik eis mijn plaats op met Urbanus!!!! :e005: :e005: Nee, ik heb dat geprobeerd: het papier absorbeert niet goed en het strijkt niet lekker weg. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Zwendel Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Zowat alle cartoonisten die in Humo gepubliceerd hebben. Kak en pis galore. Kama, Herr Seele, Gumbah, Jeroom,.... Zelf lees ik liever in bad, maar geen strips, dat is te onhandig. Boeken gaat makkelijker. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Je kunt zo strips en boeken lezen terwijl je onder de douche staat. En allerlei kunstgrepen uithalen om je lectuur in te pakken met een soort van douchekap/badmuts/hoes voor boeken... Ik durf wedden dat er hier op de reep zo'n kastaars zijn die er al aan gedacht hebben of het zelfs al hebben uitgeprobeerd... Quote Link to comment
Tuizentfloot Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Zelf lees ik liever in bad, maar geen strips, dat is te onhandig. Mijn ervaring met strips in bad is niet zo goed. Lekker warm badje met een fijne strip. Vervolgens dommel ik in en wordt ik wakker in koud water met mijn strip drijvend aan mij voeten... Quote Link to comment
Tuizentfloot Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 In mijn toilet prijkt dan weer origineel werk van Stedho. Quote Link to comment
Olsimar Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 In mijn toilet prijkt dan weer origineel werk van Stedho. Naast natuurlijk de fake cover kalender van Kristof en de Dirk Jan scheurkalender heb ik ook een mooi origineel werkje van Hanco Kolk hangen op het toilet Quote Link to comment
marioboon Posted September 19, 2014 Share Posted September 19, 2014 Ik zit eraan te denken om de muren van mijn wc te behangen met pagina's uit strips. Gagstrips best zeker? Anders zou het wc-bezoek bij mij uren kunnen duren. Quote Link to comment
Rik Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Ik heb maar een klein wc-tje zodat ik meer ruimte over heb voor mijn boeken in huis . Als ik strips op de wc zou leggen dan zouden dat manga strips zijn, die werken op mij erg laxerend Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Recommended Posts