Ga naar inhoud

De Wc-Collectie


Yncke

Recommended Posts

Toen ik mijn architect indertijd doorgaf hoeveel te verwachten meter strips (al in bezit en nog te verzamelen) ik nodig zou hebben, krabde hij in zijn achterhoofd en vroeg hij of ik ook kasten in mijn toilet zou voorzien. Ik vond dat niet eens een slecht idee...

 

Ik vind dat ook een aardig idee. Maar welke strips zouden daar dan staan? En dan bedoel ik niet de strips die je zo slecht vindt dat je ze als reservepapier bij de hand wilt houden. Strips met het kleinste kamertje als thema? Strips waarbij een luchtje wel past?

 

De rioolkoninkjes, bijvoorbeeld. Wat nog?

 

Link naar reactie

Mijn wc is een echte comic wc. Er hangt een Superman spiegel met tekenwerk van Neal Adams. Een replica van Action Comics # 41 in email. Een Wildstorm European Tour poster gesigneerd door Jim Lee en 4 van zijn collega's. Een Batman tekening door Sal Buscema die hij voor mij maakte toen hij jaren geleden te gast was op de Stripdagen en..........een originele geschilderde pagina van Romano Molenaar uit More than mortal saga's.

www.windmill-comics.com

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik heb nooit begrepen hoe men makkelijk een halfuurtje op een toiletpot blijft zitten om een boekje te lezen. Ofwel ben ik gewoon een snelkakker.

 

 

 

Ik neem hoogstens mijn gsm mee.

Maar toch zeker geen lectuur! Liever snel weer klaar - en iets lezen in de zetel (al ben ik niet echt een striplezer).

 

Idem hier.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Je kunt zo strips en boeken lezen terwijl je onder de douche staat. En allerlei kunstgrepen uithalen om je lectuur in te pakken met een soort van douchekap/badmuts/hoes voor boeken...

 

Ik durf wedden dat er hier op de reep zo'n kastaars zijn die er al aan gedacht hebben of het zelfs al hebben uitgeprobeerd...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...