Ga naar inhoud

Xiii Luxe 21 Delen


nopel78

Recommended Posts

Ik ben niet echt op de hoogte van de verschillende luxe-uitvoeringen van XIII.  Effe hoehelen...  Als het de grote luxes zijn, dan is het een koopje van jewelste. "XIII - Luxe groot 17: Het goud van Maximiliaan" kost bij De Poort 189 € ( bron : http://www.depoort.com/nl/strips/reeksen/detail/xiii-luxe-groot-nl )

Dan had er wel 'luxe groot' gestaan toch? Ik ben een XIII fan maar hou het maar bij de sc's :)

Link naar reactie

Kan die box niet echt als luxe beschouwen en dan heb je de groene complete reeks en van een achttal is een grote uitgave verschenen, dus 2 luxe reeksen.

Dat je de groene reeks als een telt, OK, 

 

Maar dan heb je verder nog tenminste een Khani uitgave en 8 speciale uitgaven van Dargaud.

 

Van die Dargaud uitgaven hebben er vier een linnen rug, drie zijn gewone hardcovers en een is een linnen hardcover in een schuifdoos. Ook de oplagecijfers lopen erg uiteen; bij deel 19 waren het er nog maar 100 + 15 horc commerce. En tenslotte is het geen aaneengesloten geheel. 

Dus ik zou de Dargaud uitgaven niet als een reeks beschouwen. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...