nopel78 Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Nieuwstaat, 21 delen luxe XIII te koop.10 delen geseald.mag weg voor 900€. Quote Link to comment
Olsimar Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Zijn dat die hardcovers die nu nog verkrijgbaar zijn in box voor 169,95€, maar dan aangevuld met de 2 recente delen ? Ik heet geen nopel78, maar lijkt mij toch niet Koen.... Overige s wel sympathiek van nopel78 dat die stapel XIII weg 'mag' voor dat geld suc6! Quote Link to comment
Olsimar Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Ik ben niet echt op de hoogte van de verschillende luxe-uitvoeringen van XIII. Effe hoehelen... Als het de grote luxes zijn, dan is het een koopje van jewelste. "XIII - Luxe groot 17: Het goud van Maximiliaan" kost bij De Poort 189 € ( bron : http://www.depoort.com/nl/strips/reeksen/detail/xiii-luxe-groot-nl ) Dan had er wel 'luxe groot' gestaan toch? Ik ben een XIII fan maar hou het maar bij de sc's Quote Link to comment
Frodo Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Volgens mij gaat het over die groene luxes,op formaat van de gewone albums. Quote Link to comment
Elvis Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Met alle respect maar die groene linnen luxes (gelijmd !! ) altijd afschuwlijk lelijke albums gevonden. Quote Link to comment
nicenic Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Kan die box niet echt als luxe beschouwen en dan heb je de groene complete reeks en van een achttal is een grote uitgave verschenen, dus 2 luxe reeksen. Quote Link to comment
Tweetie Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Kan die box niet echt als luxe beschouwen en dan heb je de groene complete reeks en van een achttal is een grote uitgave verschenen, dus 2 luxe reeksen. Dat je de groene reeks als een telt, OK, Maar dan heb je verder nog tenminste een Khani uitgave en 8 speciale uitgaven van Dargaud. Van die Dargaud uitgaven hebben er vier een linnen rug, drie zijn gewone hardcovers en een is een linnen hardcover in een schuifdoos. Ook de oplagecijfers lopen erg uiteen; bij deel 19 waren het er nog maar 100 + 15 horc commerce. En tenslotte is het geen aaneengesloten geheel. Dus ik zou de Dargaud uitgaven niet als een reeks beschouwen. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Volgens mij gaat het over die groene luxes,op formaat van de gewone albums. Waarvan nr 8 in het zwart is. Quote Link to comment
nopel78 Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 Nieuwstaat, 20 delen groene gewone formaat luxe XIII te koop en 1 zwarte luxe gewone formaat. 10 delen geseald.mag weg voor 900€. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 helaas niet een heel aantrekkelijke prijs Quote Link to comment
Recommended Posts