Timhardt Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 sinds mijn nieuwe laptop een week ofzo oud, kan ik in het forum niet meer kopie pasten. beetje vervelend als je een bespreking van comic ook op het hoofdforum wil spammen. iemand een oplossing? Quote Link to comment
Timhardt Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 nee. en ook de quote functie en de spoiler tags niet meer. ik probeerde je te quoten en ik krijg gewoon een wit vlak waar ik in kan typen. ik gebruik IE 11 en windows 7. Quote Link to comment
Timhardt Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 opgelost door kuzuri (geef die een mod-ambt!), naast je avatar staat zo'n metalen blokje, als dat niet ingedrukt is, werkt dat blijkbaar allemaal niet. Quote Link to comment
Yncke Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Thanks, Kuzuri! Wow, ook iets bijgeleerd. Nog nooit opgemerkt... Quote yncke.be Link to comment
Bonte Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Yup, ook het forum heeft z'n schakelaar. Het werd al eens besproken, als je de nieuwe Explorer gebruikt moet je de opmaak uitschakelen via dit knopje. Het is een voorlopige oplossing tot de grote update van het forum of werken met Google Chrome. Quote Link to comment
nobody Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Yup, ook het forum heeft z'n schakelaar. Het werd al eens besproken, als je de nieuwe Explorer gebruikt moet je de opmaak uitschakelen via dit knopje. Het is een voorlopige oplossing tot de grote update van het forum of werken met Google Chrome. de schakelaar.jpg Ja, spock heeft het daar ooit eens over gehad. Met schermafbeelding erbij en al. Quote Link to comment
nobody Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 opgelost door kuzuri (geef die een mod-ambt!), naast je avatar staat zo'n metalen blokje, als dat niet ingedrukt is, werkt dat blijkbaar allemaal niet. Laten we niet te hard van stapel lopen... Thanks, Kuzuri! Wow, ook iets bijgeleerd. Nog nooit opgemerkt... Graag gedaan. Quote Link to comment
Bonte Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Als het wat rustiger is voer ik een update uit en die zou het probleem moeten oplossen Issues fixed in this version: Internet Explorer 11 Copy/Paste Issue Facebook Profile Photos Not Loading Incoming Email Piping throws an error Terms of use link on registration broken All security patches since last released are bundled in this version Updates to Facebook Connect integration to support API Version 2.1 Quote Link to comment
Yncke Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 Ik mis de banner en het Kari Lente icoontje toch een beetje. Quote yncke.be Link to comment
Bonte Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 Oeps, ik zag het niet op mijn skin. Ik zal het vanavond aanpassen, nu moet ik naar de winkel. Quote Link to comment
nobody Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Waarom lukt "bewerken" niet meer? (op het comicsforum) (want hier lukt het blijkbaar wel, tussen haakjes zijn twee edits) Quote Link to comment
nobody Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Ofwel lukt het gewoon niet, ofwel krijg ik: www.getekendereep.com Driver Error There appears to be an error with the database. If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again. You can try to refresh the page by clicking here ← Return to the index Quote Link to comment
Bonte Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Is dit nog steeds zo? Bij lukt bewerken nog wel, als dit niet weg gaat zal ik de provider moeten aanspreken. Quote Link to comment
nobody Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Ik kan nog steeds geen posts bewerken in het comics forum. Quote Link to comment
Bonte Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Ik kan de fout niet herhalen, ook niet via een gewoon account. Heb je al een andere browser geprobeerd? Best de koekjes van het forum verwijderen, op Chrome is dat via "instellingen voor inhoud" en zoeken naar "getekendereep" Quote Link to comment
nobody Posted August 3, 2016 Share Posted August 3, 2016 Ik heb het net met Firefox geprobeerd, en het blijft hetzelfde. Lukt me niet om posts te bewerken. Mijn browser is normaal Chrome. Maar bij Firefox is het hetzelfde probleem. Quote Link to comment
Yncke Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Ik krijg 't ook niet gereproduceerd. Kun je misschien eens heel gedetailleerd zeggen welke post je editeert (of heb je 't met eender welke eigen post voor), en hoe je dat precie doet? Quote yncke.be Link to comment
nobody Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Tiens, ja, het is blijkbaar alleen op de laatste blz van Gekocht-aangekondigd-interessant dat het mij niet lukt. Mijn andere posts kan ik wel 'bewerken'. Strange... Hoe ik het precies doe? Gewoon op de knop bewerken klikken, post aanpassen, en dan proberen opslaan, maar dat laatste doet-ie niet. Waarschijnlijk is het omdat ik een bijlage gewist heb, maar hij wil de link in de post niet aanpassen. Misschien helpt het als je mijn laatste bericht gewoon wist. Quote Link to comment
Yncke Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 @Bonte: er is iets vreemds aan de hand met post #2680. Die kan ik niet editeren. Nochtans zie ik er weinig vreemds aan... Quote yncke.be Link to comment
nobody Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Die post is ok. Het is deze die ik niet kan bewerken: http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/12-gekocht-aangekondigd-interessant/?p=236027 En de andere dus ook in die laatste blz van die thread. Quote Link to comment
nobody Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Ok, never mind. Het is blijkbaar opgelost. Thanks? Quote Link to comment
Bonte Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Sorry, ik was nauwelijks online vandaag. Waarschijnlijk een foutje in de database die zichzelf dan hersteld heeft, ik ben blij dat het opgelost is. Quote Link to comment
Recommended Posts