Krimson Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Hallo medeforummers , ik heb deze houten koffer gisteren op de kop getikt op een rommelmarkt. De mevrouw wist me te vertellen dat ze vroeger een meubelwinkel hadden en er zo een aantal hebben verkocht. Hij is zo een 30 jaar oud , iemand hier meer info over? Strips heb ik er ingelegd natuurlijk Foto's zijn met iPad genomen dus die zijn maar zozo Quote Link to comment
Tuizentfloot Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Best eens contact opnemen met Yves Kerremans via Brabant Strip. Quote Link to comment
Krimson Posted September 29, 2014 Author Share Posted September 29, 2014 Goeie tip , ik dacht eerst hobbywerk van een handige Harry maar het feit dat ze er meerdere van heeft verkocht doet me twijfelen ... Quote Link to comment
linthout Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Een jaar of dertig geleden zijn er inderdaad een aantal houten Sleen dingetjes op de markt gekomen. Hier in Lokeren was er een winkel die ze te koop aanbood. Ik heb ergens nog een lampje met Adhemar dat ik daar indertijd gekocht heb. Quote Link to comment
Krimson Posted September 29, 2014 Author Share Posted September 29, 2014 Hoe kan ik die mijnheer Kerremans bereiken , iemand een ideetje ? Quote Link to comment
Krimson Posted September 29, 2014 Author Share Posted September 29, 2014 Ik ben zinnens van de bodem wat te versterken , en een laagje vernis aan te brengen en dan al mijn oude drukken van Nero erin te steken Het is een afwijking als een andere Quote Link to comment
devilcreator Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 ik kan je wel helpen om in contact te komen met Yves. Zend me maar een PM. Quote Link to comment
Krimson Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 Mailtje verstuurd met dank aan devilcreator Quote Link to comment
pudifar Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Laat je ons weten wat de uitkomst is? Quote Link to comment
Krimson Posted October 3, 2014 Author Share Posted October 3, 2014 OK , mijnheer Kerremans heeft alvast bevestigd dat eind jaren 80 er idd zo een lijn is uitgebracht , helaas bestaat er geen volledige lijst van. Hij betoont toch interesse maar ik ben er nog niet uit wat ik ermee doe Quote Link to comment
linthout Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Ik ben zinnens van de bodem wat te versterken , en een laagje vernis aan te brengen en dan al mijn oude drukken van Nero erin te steken Het is een afwijking als een andere Als je dat gaat doen vermindert de 'verzamelwaarde' wel enorm. Quote Link to comment
Krimson Posted October 3, 2014 Author Share Posted October 3, 2014 Heb ik inderdaad ook al aan gedacht Willy , ik wacht op antwoord van hem Quote Link to comment
Recommended Posts