Pieter F Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Stripliefhebbers, Voor zij die naast de hardcovers van "Een nacht in Rome" gegrepen hebben... Ik bied beide delen te koop aan. Ze bevinden zich nog in nieuwstaat (ongelezen zelfs). Prijs voor beide delen : 100 euro (Ik heb me laten leiden door een veiling via Catawiki waar recent 120 euro werd geboden voor beide delen.) Reden van verkoop: aanschaf van de integrale uitgave. Pieter Quote Link to comment
Safetyboy Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 mooi - al koop ik zelf dan ook wel de integrale... Quote (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid. Link to comment
Krimson Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Die zal ook wel snel uitverkocht zijn vrees ik .... Quote Link to comment
Pieter F Posted October 15, 2014 Author Share Posted October 15, 2014 Het tweeluik is verkocht. Quote Link to comment
Recommended Posts