WAdriaensen Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Midden november verschijnt het negende en laatste album van 'Magasin Général', getitels 'Notre-Dame-des-Lacs'. In het weekend van 1 en 2 november zijn auteurs Régis Loisel en Jean-Louis Tripp eregast op de boekenbeurs in Antwerpen. Ze zullen de pers te woord staan maar over signeersessies is voorlopig nog niets bekendgemaakt bij mijn weten... Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Oorspronkelijk zou de reeks eindigen met een orgie. Ontdek zelf maar hoe het werkelijk eindigt. Quote Link to comment
WAdriaensen Posted October 3, 2014 Author Share Posted October 3, 2014 Ik loop achter de feiten aan... Volgende keer eerst maar eens de zoekfunctie gebruiken Quote Link to comment
marioboon Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 En daarvoor signeren ze eerst in de Mekanik... Quote Link to comment
shakeitupguy Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Vandaag even gebabbeld met Loisel en hij heeft enorm zin om naar Antwerpen af te zakken. Hij hoopt dat jullie er in grote getale zullen aanwezig zijn. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Vandaag even gebabbeld met Loisel en hij heeft enorm zin om naar Antwerpen af te zakken. Hij hoopt dat jullie er in grote getale zullen aanwezig zijn. Op een doodgewone zondag met Loisel en Rosinski gebabbeld. Je hebt van die dagen...... Quote Link to comment
shakeitupguy Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Op een doodgewone zondag met Loisel en Rosinski gebabbeld. Je hebt van die dagen...... Inderdaad, de leukste babbel was trouwens met Andreas en Isa Cochet Quote Link to comment
linthout Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Leuke vriendenkring heb jij. Ik heb daarnet Andreas, Isa Cochet, Loisel , Rosinski en Tripp even gebeld, maar geen van allen had ooit al gehoord van Snow Leopard of Shakeitupguy...Hum.... :e010: OK, van Tripp weet ik het niet, want die was niet thuis. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Ik heb daarnet Andreas, Isa Cochet, Loisel , Rosinski en Tripp even gebeld, maar geen van allen had ooit al gehoord van Snow Leopard of Shakeitupguy...Hum.... :e010: OK, van Tripp weet ik het niet, want die was niet thuis. Dat ze nog nooit van mij hebben gehoord kan wel kloppen. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Ik heb daarnet Andreas, Isa Cochet, Loisel , Rosinski en Tripp even gebeld, maar geen van allen had ooit al gehoord van Snow Leopard of Shakeitupguy...Hum.... :e010: OK, van Tripp weet ik het niet, want die was niet thuis. Grappig. Quote Link to comment
Warson Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Maar van Linthout waren ze echter razendenthousiast en al jaren fan. Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
marioboon Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Mensen, ik moet van Gregorz (ik mag Gregorz zeggen) jullie allemaal de groeten doen! Hij stond op punt naar huis te vertrekken maar het begint net te regenen. Quote Link to comment
Recommended Posts