Snow Leopard Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Fantastische BBC documentaire over de helaas veel te vroeg gestorven Moebius/Jean Giraud. Interviews met o.a. Enki Bilal, Stan Lee, Jim Lee, Mike Mignolla etc. Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Goede docu idd, die opmerkingen van Jodo over superheldenstrips en Stan Lee zijn echt hilarisch Quote Link to comment
Snow Leopard Posted October 4, 2014 Author Share Posted October 4, 2014 Goede docu idd, die opmerkingen van Jodo over superheldenstrips en Stan Lee zijn echt hilarisch Jodo: "I shit on the United States". Heerlijk uitgesproken die man Quote Link to comment
bouncer Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 Gezien op internet Moebius - Reisen der erinnerung uitgebracht door Taschen. Heeft iemand enige informatie omtrent deze uitgave ? Prentenboek ?, of is dit de Duitse versie van "Starwatcher ". Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 Dat is de Duitse versie van "La Memoire du Futur", een artbook dat oorspronkelijk was uitgegeven door Gentaine (en die later in meer uitgebreide vorm werd heruitgegeven als "Starwatcher" door Casterman). Het enige wat niet in "Starwatcher" zit zijn wat begeleidende teksten, volgens mij zit voor de rest alles er in. Als je nog geen van deze boeken hebt is het boek zeker de moeite waard aangezien ze nog makkelijk te vinden en relatief goedkoop zijn. Als je een van die andere al wel hebt is het minder de moeite waard. Quote Link to comment
bouncer Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 Zeer bedankt Aaltomuoto, deze ga ik zeker aanschaffen ! Leuk hoor om mijn striphobby na zoveel jaar weer op te pakken, maar slecht voor de portemonnee. Zojuist weer gescoord de integrale "De Incal " op HC van Oog en blik, plus enkele delen van " verzamelde werken van Moebius ". Ik mag hopen dat deze stripverslaving binnen de perken blijft , maar na de roes van het laatst aangeschafte meesterwerk, wil ik toch weer meer, en meer en nog mooier en esthetischer. Ook het gezinsleven mag hier niet onder lijden,maar de logeerkamer begint toch aardig vol te lopen. In de fietstas smokkel ik vanaf mijn werk de nieuwe integrale van Blueberry, als deze gesignaleerd wordt door mijn eega roept ze nog na "maar die heb je toch al ". Beste Aaltomuoto, en andere reepers is er nog hoop voor mij Quote Link to comment
Renegade Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Bekend verhaal. Bij mij liep het uit de klauwen.. het neemt ook behoorlijk wat ruimte in. Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Mijn Moebius verzameling is ook ernstig uit de hand gelopen, dat past al lang niet meer in een logeerkamer Quote Link to comment
Peter Motte Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 En ik klaag over mijn rijtje Andreas ... Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
bouncer Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 En Andreas behoort ook tot mijn verzamel favorieten Peter. Quote Link to comment
Recommended Posts