wonderland Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Op zaterdag 11-10-2014 signeert Simon Spruyt in stripwinkel Wonderland en dit vanaf 14.00 uur. iedereen welkom natuurlijk. Quote Link to comment
Veto Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Ik ben vorige week geweest toen hij bij De Poort signeerde. Sympathieke man, leuke babbel mee gehad en mooie dédi in mijn exemplaar van 'Junker' gescoord. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Tweetie Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Op zaterdag 11-10-2014 signeert Simon Spruyt in stripwinkel Wonderland en dit vanaf 14.00 uur. Vreemd dat die man niet gewoon in Breda zit. Quote Link to comment
retep Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Simon heeft toch een paar keer in nederland gesigneerd onder andere in Breda..... Quote Link to comment
Recommended Posts