Jump to content

Nieuwe Interstrip Op Stripster

Recommended Posts

Deze zaterdag start de nieuwe Interstrip op Stripster.eu. 

Het concept? 22 Verschillende tekenaars tekenen elk 2 pagina's van een 44 pagina's tellend scenario. Elke tekenaar krijgt enkel zijn 2 pagina's toegestuurd, en heeft dus nog het raden naar het gehele verhaal. Natuurlijk kreeg elke tekenaar voldoende 'regie-aanwijzingen' om een coherent geheel te krijgen.

GENADELOOS is een politiethriller, en ik schreef het scenario. Ik nam ook de  eerste pagina's voor mijn rekening. Volgen nog:

Jan-Rutger Hoekstra (Studio Dallaz), Sam Tollenaar (MSG), Femke Schaars, Karin Burm, Waldo Van Gheluwe, Eric Hebben, Camille, Jamie de Jonge, Rob Brandon, Joost Eijkholt, Jeroen Gilhuijs, P.Saiko, Maarten, Thijs Hannaart, Martin van der Schuijt, Florien Born, Wim Vlieg, Ralph Krebbers, Evert VDJ, Yan Gevuld en Wouter Van Ghijsegem.

Een mooi mix van Nederlanders en Vlamingen, mannen en vrouwen, jong en oud en een mix van stijlen (realistisch, dikke neuzen, manga).

Elke zaterdag verschijnen er  nieuwe pagina's op Stripster. Neem dus gerust eens een kijkje.

genadeloos1aklein.jpg

http://www.stripster.eu/scripts/strips_week.php

De vorige InterStrip werd 2 keer in de week geplaatst en stond los van de wekelijkse editie. We hebben er dit keer voor gekozen om de nieuwe InterStrip toe te voegen aan de wekelijkse editie. Wat inhoudt dat er wekelijks 2 pagina's geplaatst gaan worden. Elke week een andere tekenaar en een doorlopend verhaal.

Morgen is het de beurt aan MSG.

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...