sbrys Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Met alle bijlagen (zelfs het stro :-)) 120 euro Wegens omvang en gewicht liefst afhalen in Antwerpen of Brussel. Facts is ook een optie Quote Link to comment
Olsimar Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Het is een leuk object. Ik heb het destijds wel gezien maar om die sinaasappelkist nu een luxe koffer te noemen.... Quote Link to comment
sbrys Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 Het is een leuk object. Ik heb het destijds wel gezien maar om die sinaasappelkist nu een luxe koffer te noemen.... Het geheel is een luxe uitgave. Je mag hier wel niet heel veel fout doen :-) Quote Link to comment
Olsimar Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Heb nog even op Catawiki gekeken en het is wel die kist in boekvorm die ik in gedachten had. Succes met de verkoop! Quote Link to comment
sbrys Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 Heb nog even op Catawiki gekeken en het is wel die kist in boekvorm die ik in gedachten had. Succes met de verkoop! inderdaad deze dus : http://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/derde-testament-het/45420-houten-kist-het-derde-testament Quote Link to comment
Timhardt Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 vraagprijs is zeker niet teveel hoor Quote Link to comment
Recommended Posts