Ga naar inhoud

Alles Van Vance


Jason Fly

Recommended Posts

Kan iemand me alstublieft wat briefen over de reeks 'Alles van Vance? Toen het niet afwerken van deze reeks actueel was heb ik het niet zo heel erg gevolgd.

 

Als ik het goed heb zijn er 11 van de 13 delen in het Nederlands vertaald?

Welke delen zijn er nog in stock?

Was 13 delen in het Frans het doel dat vooraf in gedachten was, of is de reeks ook in het Frans onafgewerkt?

Indien onafgewerkt, zijn er concrete plannen tot heruitgave in het oorspronkelijke fonds of een ander?

 

Bedankt. 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

De dertien delen in het Frans zijn zo vooropgesteld en afgewerkt en verschenen niet chronologisch. Ze werden ook door twee verschillende uitgeverijen, Dargaud en Lombard, uitgegeven. De laatste twee delen met de rest van de Ramiro-verhalen zijn onvertaald gebleven. Die allerlaatste bundel zou extra interessant geweest zijn want een paar van die albums zijn nooit in album verschenen. Ik heb er indertijd nog navraag naar gedaan, maar de verkochte oplages begonnen dramatisch te zakken. Mijn inziens hadden ze die minder interessante illustratiebundelingen er niet bij moeten doen. Daar begon het fout te lopen. Er is geen sprake van dat die bundelingen ooit nog in het Nederlands verschijnen, toch niet door Dargaud/Lombard.

Link naar reactie

De dertien delen in het Frans zijn zo vooropgesteld en afgewerkt en verschenen niet chronologisch. Ze werden ook door twee verschillende uitgeverijen, Dargaud en Lombard, uitgegeven. De laatste twee delen met de rest van de Ramiro-verhalen zijn onvertaald gebleven. Die allerlaatste bundel zou extra interessant geweest zijn want een paar van die albums zijn nooit in album verschenen. Ik heb er indertijd nog navraag naar gedaan, maar de verkochte oplages begonnen dramatisch te zakken. Mijn inziens hadden ze die minder interessante illustratiebundelingen er niet bij moeten doen. Daar begon het fout te lopen. Er is geen sprake van dat die bundelingen ooit nog in het Nederlands verschijnen, toch niet door Dargaud/Lombard.

Dank.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...