Guest Kontiki Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Ik las hier niets over de stripbeurs van Saint-Malo, hetzelfde weekend als Breda. Het is het tweede grootste na Angoulême en je kon er dit jaar ongeveer 480 tekenaars tegen het lijf lopen. Thomas Du Caju zat er ook. Quote Link to comment
Tweetie Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Waarom zet je er dit achteraf nog op? Het is al achter de rug. Quote Link to comment
retep Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Misschien om wat ervaringen te horen/interesse in anderen te tonen ? Tjezus tweeters, don't be such a tight ass. Ik heb enkel van Cynthia en Roger gehoord dat ze naar st. Malo zijn geweest. Verder nauwelijks iets over vernomen in de wandelgangen, het is dan ook een pokke eind rijden........ Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Misschien ook om het op de kaart voor volgend jaar te zetten? Ik wist het ook maar toen onze huisfotograaf erheen ging. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Fantastische lokatie, genoeg te doen voor de stripliefhebber. Staat zeker de komende jaren op mijn verlanglijstje. Misschien in combinatie met een uitgestelde zomervakantie. Quote Link to comment
marioboon Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Ik heb al horen waaien (heb je'm) dat Saint Malo een aangenamere beurs is om te doen als Angoulême. Zowel voor dedicasejager als voor tekenaar. Nog altijd spijt da'k een paar jaar geleden niet gegaan ben. Quote Link to comment
Tweetie Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Verder nauwelijks iets over vernomen in de wandelgangen, het is dan ook een pokke eind rijden........ Het is inderdaad een enorm eind rijden. 600 km vanaf de Belgische grens. Quote Link to comment
TomP Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Het is inderdaad een enorm eind rijden. 600 km vanaf de Belgische grens. Maar het is een mooi stadje, zeker de moeite! Quote Link to comment
flater Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Angoulême is nog verder ... Quote Link to comment
marioboon Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 Angoulême is nog verder ... Maar wel rechtstreeks met de tgv. En binnen 2 jaar doe je daar dan nog geen 3 uur over. Quote Link to comment
Recommended Posts