Swagman Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 Hulp gevraagd. * **************************************************************************************************************************************** Dit weekend signeren Marc Legendre en Charel Cambré zowel zaterdag als zondag van 12u tot 15u op F.A.C.T.S.* Kom langs en krijg dit unieke bidprentje. Op = Op ! ****************************************************************************************************************************************** Kan zelf niet gaan, voel je hem al komen....., dolgraag zou ik zo'n bidprentje in mijn bezit krijgen, is er eentje van jullie die langs wil gaan en zo'n prentje voor mij wil ophalen???? ************************************************************************************************************************************** De gemaakte kosten worden uiteraard vergoed!! Bedankt alvast! Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Swagman Posted October 17, 2014 Author Share Posted October 17, 2014 Gevonden dankzij Shakeitupguy!! Dank, dank, dank je wel!! Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Recommended Posts