Ga naar inhoud

J. Rom - Force Of Gold


Kurt M.

Recommended Posts

De mix van superheld en Vlaamse strip kan nog interessant zijn, ik ben wel benieuwd. Nu wel eerst nog m'n huishouden herintroduceren tot de groene Jerommekes zodat ze weten waar de klepel hangt.

 

Spreid dat eens, laat een deel de Jerommekes van vroeger lezen en een ander deel niet.

Da's altijd interessant!

Link naar reactie

Ik ben wel fan van dat cyclussensysteem eigenlijk.

Alleen hoop ik dat ze dat wat beter uitbrengen dan Franse cyclussen dan.

Tegen dat het laatste album uit zo'n reeks verschijnt, ben ik mijn interesse al lang terug kwijt.

 

Liever 3 albums kort op mekaar en dan 2 jaar niks tegenover een album per jaar voor 3 jaar lang, says I!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ben ik de eerste?  :e007:

 

Eerlijk gezegd, ik was tot nu toe niet echt geïnteresseerd in de hype, maar deze dedi is zooo mooi! 

Wat een prachtige, menselijke Jerom.

 

Er zijn hier al veel top tekeningen gepasseerd in de dedi thread, maar deze krijgt van mij alvast de prijs voor dedi van het jaar, ik ben echt ontroerd... :hartje:

 

Zal de J.Rom reeks dan toch maar volgen :e002:

Link naar reactie

Molenaar in het AD:

 

Jerommeke was vroeger echt mijn favoriet in de Suske en Wiske-albums. Als hij in een bepaald verhaal niet voorkwam, vond ik het al gauw saai. Dan zaten Suske en Wiske met een probleem in de maag en dacht ik alleen maar: als Jerom er nu was geweest, was het allang opgelost.

 

 

Zou het echt? Ik dacht altijd: rot op, blijf weg, verpest het verhaal niet.

Link naar reactie

Eerlijk gezegd, ik was tot nu toe niet echt geïnteresseerd in de hype,

 

Er zijn een paar mensen die graag doen alsof er een hype is, maar dat is natuurlijk niet zo. Het woord hype wordt in deze een beetje misbruikt. Daarvoor heb je meer nodig dan een facebookpagina van de makers zelf.

 

Maar met een beetje geluk wordt het wel nog een hype.

Link naar reactie

 

 

Maar met een beetje geluk wordt het wel nog een hype.

 

Ik hoop het niet, maar ik gun het Molenaar wel. En dat ondanks dat hij over Jerom beweert:

 

Als hij in een bepaald verhaal niet voorkwam, vond ik het al gauw saai.

 

 

De Bokkerijders saai?

 

Ik probeer me nu dat album voor te stellen met Jerom. The horror.... :e010:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...