Ga naar inhoud

Stripbeurs Geraadsbergen 29 Maart 2015


bouwertje

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Gewoon aanschuiven voor Herr Seele mits een stripboek te kopen voor een ticket .

Alleen voor Jeremy is er een lottrekking .

En alle andere tekenaars is een stripboek kopen voor een ticket dit bij Hermelijn of Daedalus.

De mensen die in eigen beheer aanwezig zijn moet je daar de stripboeken aankopen .

Link naar reactie

Het is beleefder dan zoals jij vorig jaar deed. Beetje laat aankomen en dan met je rugzakje naar de voorste groep lopen, wat kletsen en zo voor je beurt de zaal ingaan.

 

Waarschijnlijk ging het daar inderdaad niet goed - niet genoeg beurservaring. Ik was iets na negenen binnen en heb niet gelet op wie er voor of na mij binnen is gekomen. Er was ook niet net als in R'dam een mooie rij met rugzakjes. Ik ben op een gegeven moment maar naar binnen gelopen, omdat ik de volgorde niet meer wist.  

Link naar reactie

goeie tip tweetie, die ga ik dit jaar proberen :-)   gewoon binnen lopen zonder naar de rest te kijken :-)

 

Er zal in ieder geval niemand iets van zeggen, merkte ik. 

 

Campesino en ik hebben daarna een uur bij elkaar gestaan en toen hoorde ik niks. Ook de week daarna heb ik een dag lang bij hem gestaan en niks gehoord.

Link naar reactie

Een domme vraag, maar ik ben nog nooit naar zo een stripbeurs geweest. Nu ligt cc De Abdij op maar 20 minuutjes fietsen van ons thuis en we hebben die dag nog niets te doen.

Is daar buiten aanschuiven voor een Dedi nog iets anders te beleven? En is er iets voor de kindjes? De oudste (7 jaar) heeft zich sinds een paar maand ook op de strips gestort en ik zoek nog goede argumenten om de vrouw mee te krijgen :e012:

Of is zo een beurs (algemeen gezien) alleen een ontmoetingsplaats van oude, uitstervende ballen zoals ik hier al gelezen heb  :e011:

Link naar reactie

Je kunt er ook lekker rondneuzen bij de standhouders met strips.

Je kunt er ook lekkere mattetaarten eten :e005:

 

Voor de jongeren is er ook wat te doen .

Ze kunnen zich laten grimmeren maar voor de workschop striptekenen zijn ze spijtig genoeg een wat jongskes :e005:

 

De kleine stripliefhebbers kunnen zich ’s namiddags uitleven bij de gratis kindergrime of de workshop striptekenen om 14 uur. Striptekenaar Tibo (Tim Bolssens) doorloopt met de kinderen (9-12 jaar) het hele wordingsproces van een stripverhaal. Daarna kunnen de kinderen aan de slag en zelf een stripverhaal bij elkaar tekenen.

Begint het al te kriebelen?
Dan geven wij jou graag nog dit mee: het Stripfestival gaat door op zondag 29 maart tussen 10 en 18 uur in JC De Spiraal, Zakkaai, Geraardsbergen. Inkom € 2, kinderen -12 jaar gratis. Deelname aan de workshop striptekenen: € 2 (vooraf inschrijven via de bibliotheek 054/43.72.30 en tekenpapier en kleurpotloden meebrengen).

Het Stripfestival is een organisatie van CC De Abdij i.s.m. de bibliotheek en Route42

Link naar reactie

Je kunt er ook lekkere mattetaarten eten :e005:

 

Mattentaarten kan je hier ook bij elke bakker kopen, de Geraardsbergse mattentaart daarentegen ... :e012:

 

De zoon wordt er eigenlijk bijna 8 en tekent heel graag, ik zal eens met de bib bellen voor die workshop.

 

Als jullie nu nog het lekkere giesbaargs muurken verkopen, heeft de papa iets voor bij de geraardsbergse mattentaart ook. :D

Link naar reactie

Zal een zwaar weekend worden :e005:
 Eerst gaan rocken en dan werken alleeja als je dat werken kunt noemen he  :e005:  .
Zodus wie niet weet wat doenn zaterdagavond en zondag nu wel he :e005:
 Welkom Yves Swolfs en Jyve Rockband (linkje van de band

https://www.facebook.com/#!/jyve.rockband.3?fref=ts)

 

 

10988508_655209361257341_664296110399270

 

11070443_655209324590678_420857952777669

 

Hij komt niet alleen signeren op zondag 29 maart 2015, maar geeft op zaterdag 28 maart 2015 om 21u30 een concertje in Overboelare. Allen daarheen!

Adres: Joint vzw, Groteweg 521 te Overboelare (Oost-Vlaanderen)

Link naar reactie

Voor de mensen die het nog niet weten het Reglement :e005:  :e005: :e005:  :e005:  

 

 

Signeerreglement Stripfestival

 

Geraardsbergen

 

Signeertickets

 

- Om recht tot één (hand)tekening van een auteur te krijgen moet u bij de verkoopstand ‘ Hermelijn' in de zaal, één album van die auteur kopen.

 

- Er mogen maximum 5 strips per keer aangekocht worden .

 

- De strips voor Maza en Mirko Colak dienen aangekocht te worden aan de stand van Daedalus.

 

- De aankoop moet op de dag van de signeersessie plaatsvinden. Er worden geen signeertickets op voorhand gereserveerd.

 

- Met deze aankoop krijgt u één signeerticket voor die auteur. U mag voor de (hand)tekening een ander album van die auteur gebruiken wat betekent dat u uw eigen stripalbums mag meebrengen.

 

- Één signeerticket geeft recht op één (hand)tekening. Het aantal signeertickets is gelimiteerd ( wordt door de auteur zelf bepaald volgen zijn eisen en de duur van zijn aanwezigheid).

 

- Indien u uw andere stripalbums wil laten tekenen door de auteur en hij/zij wil dat, wordt enkel een handtekening toegelaten.

 

- Tickets worden verkocht vanaf 10 uur .

 

Aanschuiven :

 

- Sommige auteurs signeren enkel in strips, niet op losse vellen ,in schetsboeken of livres d’or.

 

- Elke auteur zit aan een vooraf bepaalde tafel. Op de tafels wordt aangeduid wie er signeert.

 

- De vrijwilligers zullen ten dienste van het publiek staan en zullen misbruiken ten opzichte van de auteurs en andere bezoekers vermijden.

 

- Het publiek mag dus in de files staan. Zakken en andere voorwerpen NIET !!! Alle zakken die per toeval in één file of op één andere plaats worden gevonden zullen voor veiligheidsredenen naar het onthaal verzet worden.

 

- Als u een tweede (hand)tekening wil van de auteur en u heeft hiervoor een signeerticket ,dan vragen wij om na uw eerste tekening opnieuw achteraan de rij aan te schuiven.

 

- Indien de auteur desondanks niet komt opdagen of minder (hand)tekeningen zet dan beloofd, kunnen reeds aangekochte boeken omgeruild worden voor een ander album.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...