Ga naar inhoud

Rick Remender


nobody

Recommended Posts

"I will be free of this! I will breathe clean air! I will walk in grass --"

"No. You'll burn in hell."

 

Dit blijft zo fucking goed...

 

Eindelijk eens wat payback en wraak! Een einde dat je op zijn minst explosief kunt noemen (einde van de eerste arc). Wraak, maar ook groot verlies voor Stel...

 

Nog even geduld en je kunt dit lezen in de eerste trade. De volgende single komt pas uit in juni, binnen VIER maand! Hoe ga ik dat overleven?... Het duurde al zo lang voor deze hier uitkwam...

 

Soit, dit is het einde van de eerste story arc en het einde van mijn gezaag er over.

post-503-0-36800000-1425167277_thumb.jpeg

post-503-0-04062800-1425167315_thumb.jpg

post-503-0-48939600-1425167343_thumb.jpg

post-503-0-97578900-1425167377_thumb.jpeg

post-503-0-00509100-1425167409_thumb.jpg

post-503-0-70081300-1425167432_thumb.jpg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 2 months later...

"A song about a happy elephant echoes through a fresh smear of grey mist on the canals. Meat herders playing soft music to lure curious children. I loved this song as a kid. You remember Teddy? Back when these low canals used to be our sanctuary. We used to swim all day. Now the water's so toxic it'd melt your skin. Even if it weren't -- no one has fun like that anymore. Too busy avoiding reality, all tucked away inside electronic opium dens."

 

In THIS ONE LAST JOB, het eerste nummer van TOKYO GHOST, flitsen Debbie Decay en Led Dent doorheen de paginas op hun futuristische brommer, van bladzijde naar bladzijde. Het gaat vooruit met een rotvaart. No rest for the wicked!

 

Onder het oppervlak is er weer iets dat gebroken is en alles een beetje scheef doet draaien. Ik denk dat ik dit wreed goed ga vinden.

 

Remender, Murphy, GO!

post-503-0-86037500-1442790136_thumb.png

post-503-0-52676400-1442790362_thumb.png

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 6 months later...

https://www.amazon.com/Fear-Agent-Library-Rick-Remender/dp/1616550058

 

De beste reeks en ook de goedkoopste reeks als je ze hier koopt.

Vele honderden bladzijden schitterende strips op groot formaat voor een belachelijke prijs

Met twee delen ben je compleet. Maar als je ze allebei koopt kun je beter ingaan op het aanbod

om er deel 1 van Black Science bij te nemen. Ook een van zijn beste reeksen.

78,05 dollar in totaal. Wie doet dat beter????

Maar misschien kun je ze beter in Engeland bestellen, geen douanezever.

Link naar reactie

https://www.amazon.com/Fear-Agent-Library-Rick-Remender/dp/1616550058

 

De beste reeks en ook de goedkoopste reeks als je ze hier koopt.

Vele honderden bladzijden schitterende strips op groot formaat voor een belachelijke prijs

Met twee delen ben je compleet. Maar als je ze allebei koopt kun je beter ingaan op het aanbod

om er deel 1 van Black Science bij te nemen. Ook een van zijn beste reeksen.

78,05 dollar in totaal. Wie doet dat beter????

Maar misschien kun je ze beter in Engeland bestellen, geen douanezever.

 

Fear agent #1 en #2 staan ook op de Reep te koop: http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/3185-opruiming-hardcovers/

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Deadly Class vol. 4. 

DeadlyClass_vol4-1.png

 

:e010:  Wat is dit weer goed! Met voorsprong Remenders beste reeks van het moment. Verder wil ik er niks over kwijt, vanwege spoilers. 
Ik kan wel nog zeggen dat, alhoewel de premisse wat ongeloofwaardig is, ik toch alles geloof wat ik lees, ik helemaal meeleef met de personages, en volledig in het verhaal gezogen wordt. 

 

WAT EEN TEKENINGEN! 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...