Ga naar inhoud

Opberg Mappen Voor Dvd's


Bonte

Recommended Posts

  • 6 years later...
25 minuten geleden, Hamirubi zei:

Wat is het uiteindelijk geworden?

 

Ah, ik heb ze uiteindelijk in de UK gevonden op deze site

https://www.dvdbinders.co.uk/

 

Eerst liet ik de ringmappen ook in de UK maken omdat ze daar 4 ringen hebben maar tegenwoordig gebruik ik de gewone 2 ringen die je in België makkelijker kan vinden. Toevallig enkele dagen terug heeft m'n dochter de ruggen gepersonaliseerd en alles gesorteerd, ben er heel blij mee.

 

Je krijgt zo 15 tot 18 films in een mapje, een hele plaatsbesparing toch al is het ook maar tijdelijk.

 

IMG_2795.JPG

 

IMG_2796.JPG

 

IMG_2797.JPG

 

IMG_2798.JPG

 

IMG_2799.JPG

 

IMG_2800.JPG

Link naar reactie

Toch een beetje de nachtmerrie van zowat elke (fysieke) filmverzamelaar die ik ken.  De covers en discs opbergen in mappen?  Mijn hartje doet er pijn van, ik mag er niet aan denken.  En doosjes weggooien?  Gelukkig nog niet zo schrikverwekkend als mensen die de kartonnen sleeves van DVD's of BR's weggooien.

 

Nu, uiteraard begrijp ik dat niet iedereen dat heeft en opbergruimte wel degelijk een probleem kan worden voor mensen.  Ruimte die, waar ik voorrang zal geven aan alles rond film, plaats moet maken voor belangrijkere dingen.  En ik vind je oplossing best wel goed.  Ik had geen idee van het bestaan van dergelijke insteekmapjes.  Jouw dochter heeft wel mooi werk geleverd hoor, @Bonte.  Dat zie ik graag. :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Speciale doosjes hou ik natuurlijk gewoon volledig.

Het is niet ideaal maar ik zie DVD's niet 100% als verzamelstukken, er zit toch niet veel waarde in eerste persingen. Als er een BluRay verschijnt met betere kwaliteit en extra's verliest de DVD opeens z'n grootste waarde. Dat is het omgekeerde van wat we bij strips, games en WO1 foto's gewoon zijn en die ik ook durf verzamelen. 🙂

Link naar reactie
2 uren geleden, Aleksandr zei:

en steek je die games dan ook in zulke mappen?

Nee, de games niet maar ik zet niet alles open in kasten, enkel de games die we nog eventueel zouden willen spelen. Als ik er nog tijd voor kan vinden. En dan de cartridges en consoles natuurlijk ook niet, die zitten in dozen en gesloten kasten. Het moet ook niet allemaal perfecte staat zijn, ik hou bij wat ik op m'n weg tegenkom.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...