Ga naar inhoud

Stripdagen Gorinchem 7-8 Maart 2015


eriktex

Recommended Posts

maar die liften, tex, die liften ...

 

Ik heb echt geen probleem met die liften. Ik loop met m'n steekwagentje zo de personenlift in. Vijf keer lopen klaar. Natuurlijk is gelijkvloers makkelijker maar dit is best te doen.

 

:e005:  

 

En gratis parkeren voor de deur, en altijd druk met bezoekers die beurs. En veel tekenaars. What's the problem?

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
 

Hoezo? Tweety was samen met Paul_NL de grote voorvechter van vroege vloerplannen voor aankomende beurzen. Geef die man nou de credits die hij verdient  :e002:

 

hoe ik het zag is dat Tweetie toen als een van de eerste daar ironisch naar vroeg in een ander draadje omdat die Paul maar bleef zeuren over dat vloerplan. Ik denk eerder dat hij de aanzetter van de grap was dan een medestander van Paul.

 

Maar ik kan het ook mis hebben :)

Link naar reactie

Klopt   :e005:  (kijk, als je heeeeeel veel tijd over hebt, het draadje over FACTS 2014 nog maar eens na)

 

awel ja, daar had ik het ook over :) Ik had dat toen opgevat als een grapje op jouw quote na dat hele gezeur van die Paul. Maar zoals ik al zei, ik zag het als een ironische opmerking, misschien had ik dat mis. Ik heb wel even gegrinnikt :)

Alleen Tweety kan het weten zeker? :D

Link naar reactie

hoe ik het zag is dat Tweetie toen als een van de eerste daar ironisch naar vroeg in een ander draadje omdat die Paul maar bleef zeuren over dat vloerplan. Ik denk eerder dat hij de aanzetter van de grap was dan een medestander van Paul.

 

Maar ik kan het ook mis hebben :)

 

Het was in ieder geval ironisch bedoeld, omdat Paul zo'n gedetailleerd vloerplan wilde hebben, zelfs nog met de tekenaars per uitgeverij erbij. Een tikkie overdreven, voor beurzen die meestal door een of twee vrijwilligers worden georganiseerd. 

 

Echter, ironie op internet werkt gewoon niet. 

 

Maar ik blijf het wel een leuke running gag vinden, dus vaderschap vind ik niet erg en een DNA test hoef ik niet uit de weg te gaan. 

Link naar reactie

maar wat vinden we nu tegenwoordig van de stripdagen???

buiten het geneuzel top namen ja of nee hoge /lage prijzen entree prijzen liften gedoe

 

zijn er voldoende tekenaars word er voldoende voor de kids georganiseerd

zijn er voldoende handelaren is er voldoende  wisselend aanbod  qa genre boeken

vinden we bijv dat genoeg nieuw is voldoende  euro strips genoeg comics en manga

zijn er voldoende uitgeverijen enz

vinden we de rondlopende stripfiguren een meer waarde

wat vinden we van de catering :wat: :wat: :e005:

Link naar reactie

zijn er voldoende tekenaars word er voldoende voor de kids georganiseerd

zijn er voldoende handelaren is er voldoende  wisselend aanbod  qa genre boeken

vinden we bijv dat genoeg nieuw is voldoende  euro strips genoeg comics en manga

zijn er voldoende uitgeverijen enz

vinden we de rondlopende stripfiguren een meer waarde

wat vinden we van de catering :wat: :wat: :e005:

 

Je vergeet de vloerplannen...... 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...