eriktex Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Zoals ze hier in Friesland zeggen: "It giet oan!!!" Door wat wisselingen in de beursorganisatie komt het wat wijfelend op gang, maar ik vertrouw er op dat het allemaal goed komt. Voor wat het waard is, het thema dit jaar is "De zee". Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Johan de Neef Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Dat thema zou prima bij mij moeten passen. In mijn family hebben de nodige zeevaarders gezeten. Opa was haringvisser en mijn ouweheer heeft op een cruiseschip gewerkt. Zelf heb ik geen zeebenen, maar dat mag de pret niet drukken. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
retep Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Hmmmm, iedereen die als piraat verkleed gaat mag gratis naar binnen ? Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 we wachten rustig af de officiële uitnodiging voor de standhouders komt nog er zit wat vertraging in keurige mailing over gehad het is nog lang geen maart 2015 we wachten rustig af Quote Link to comment
retep Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Wat jammer, ik zat net te wachten op een verhaal over standhuur, liften, parkeermogelijkheden voor witte bussen en laad- en losperikelen. Quote Link to comment
eriktex Posted November 3, 2014 Author Share Posted November 3, 2014 De volgende Philemon die in maart moet verschijnen...als dat geen zee is weet ik het ook niet meer... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 @retep die kunje krijgen hoor gewoon oude topic ff opzoeken Quote Link to comment
retep Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 hoho ik wil vers, nieuw handelarenleed. Geen opgewarmde kliekjes..... Quote Link to comment
eriktex Posted November 3, 2014 Author Share Posted November 3, 2014 Ik zal met de organisatie regelen dat onze tuinman naast een zekere standhouder wordt geplaatst - dan is het op 9 maart 2015 weer smullen op dit forum... :-) Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
retep Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 haha, ik zet mijn geld op Koper ! Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 jongens toch eerst maar eens zien of uberhaubt ga staan in gorinchem Quote Link to comment
eriktex Posted November 3, 2014 Author Share Posted November 3, 2014 Tuurlijk wel, Gorinchem altijd gezellig. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Gezellig is het altijd op de stripbeurzen maar uit eindelijk gaat het om de €€€€ Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Tuurlijk wel, Gorinchem altijd gezellig. maar die liften, tex, die liften ... Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Heb jij geen last van aap het is wel een mooie zaal goed klimaat daglicht met uitzicht Quote Link to comment
eriktex Posted November 4, 2014 Author Share Posted November 4, 2014 maar die liften, tex, die liften ... Ik heb echt geen probleem met die liften. Ik loop met m'n steekwagentje zo de personenlift in. Vijf keer lopen klaar. Natuurlijk is gelijkvloers makkelijker maar dit is best te doen. En gratis parkeren voor de deur, en altijd druk met bezoekers die beurs. En veel tekenaars. What's the problem? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Guest Natte aap Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 What's the problem? ah, de lift natuurlijk Quote Link to comment
eriktex Posted November 4, 2014 Author Share Posted November 4, 2014 Het zijn meestal die tekenaars en vooral die luie scenarioschrijvers die niet eens de moeite nemen met de trap te gaan...en dan sta ik met m'n doosjes weer te wachten beneden! Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 de grotere standhouders met meer kramen hebben nog al last van de liften vooral met afbreken duurt gewoon 2 x zolang Quote Link to comment
Olsimar Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Is er al een vloerplan? Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Is er al een vloerplan? het vloerplan van de lift zou naar het schijnt al klaar zijn. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 het vloerplan van de lift zou naar het schijnt al klaar zijn. Tweety heeft zich er persoonlijk mee bemoeit dus het moet wel goed komen. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Tweety heeft zich er persoonlijk mee bemoeit dus het moet wel goed komen. eigenlijk wel grappig hoe de verkeerde mensen op zo'n running gag gekleefd worden en dan hardnekkig blijven staan Quote Link to comment
Snow Leopard Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 eigenlijk wel grappig hoe de verkeerde mensen op zo'n running gag gekleefd worden en dan hardnekkig blijven staan Hoezo? Tweetie was samen met Paul_NL de grote voorvechter van vroege vloerplannen voor aankomende beurzen. Geef die man nou de credits die hij verdient Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Hoezo? Tweety was samen met Paul_NL de grote voorvechter van vroege vloerplannen voor aankomende beurzen. Geef die man nou de credits die hij verdient hoe ik het zag is dat Tweetie toen als een van de eerste daar ironisch naar vroeg in een ander draadje omdat die Paul maar bleef zeuren over dat vloerplan. Ik denk eerder dat hij de aanzetter van de grap was dan een medestander van Paul. Maar ik kan het ook mis hebben Quote Link to comment
Snow Leopard Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Maar ik kan het ook mis hebben Klopt (kijk, als je heeeeeel veel tijd over hebt, het draadje over FACTS 2014 nog maar eens na) Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Klopt (kijk, als je heeeeeel veel tijd over hebt, het draadje over FACTS 2014 nog maar eens na) awel ja, daar had ik het ook over Ik had dat toen opgevat als een grapje op jouw quote na dat hele gezeur van die Paul. Maar zoals ik al zei, ik zag het als een ironische opmerking, misschien had ik dat mis. Ik heb wel even gegrinnikt Alleen Tweety kan het weten zeker? Quote Link to comment
Snow Leopard Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Alleen Tweety kan het weten zeker? Dan geef ik hem op basis van jouw gevoel "the benefit of the doubt". Quote Link to comment
Tweetie Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 hoe ik het zag is dat Tweetie toen als een van de eerste daar ironisch naar vroeg in een ander draadje omdat die Paul maar bleef zeuren over dat vloerplan. Ik denk eerder dat hij de aanzetter van de grap was dan een medestander van Paul. Maar ik kan het ook mis hebben Het was in ieder geval ironisch bedoeld, omdat Paul zo'n gedetailleerd vloerplan wilde hebben, zelfs nog met de tekenaars per uitgeverij erbij. Een tikkie overdreven, voor beurzen die meestal door een of twee vrijwilligers worden georganiseerd. Echter, ironie op internet werkt gewoon niet. Maar ik blijf het wel een leuke running gag vinden, dus vaderschap vind ik niet erg en een DNA test hoef ik niet uit de weg te gaan. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 maar wat vinden we nu tegenwoordig van de stripdagen??? buiten het geneuzel top namen ja of nee hoge /lage prijzen entree prijzen liften gedoe zijn er voldoende tekenaars word er voldoende voor de kids georganiseerd zijn er voldoende handelaren is er voldoende wisselend aanbod qa genre boeken vinden we bijv dat genoeg nieuw is voldoende euro strips genoeg comics en manga zijn er voldoende uitgeverijen enz vinden we de rondlopende stripfiguren een meer waarde wat vinden we van de catering :wat: Quote Link to comment
Tweetie Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 zijn er voldoende tekenaars word er voldoende voor de kids georganiseerd zijn er voldoende handelaren is er voldoende wisselend aanbod qa genre boeken vinden we bijv dat genoeg nieuw is voldoende euro strips genoeg comics en manga zijn er voldoende uitgeverijen enz vinden we de rondlopende stripfiguren een meer waarde wat vinden we van de catering :wat: Je vergeet de vloerplannen...... Quote Link to comment
Lecram Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Alles draait tegenwoordig om een goed vloerplan........de rest is bijzaak.... Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 ik ben er sterk aan het denken om volgend jaar een beurs voor vloerplannen te beginnen. Dat lijkt me wel item dat sterk in vraag is. Quote Link to comment
Frodo Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Alles draait tegenwoordig om een goed vloerplan........de rest is bijzaak.... Lecram,je vergeet een goede catering . Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 zullen we verder gaan in de kroeg Quote Link to comment
Deweb Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Het Stripschap maakte onlangs op haar facebookpagina het thema bekend: De Stripdagen 2015 op 7 en 8 maart met als thema De zee onder de titel:Alle hens aan dek! Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 dat klopt dat was al even bekend in de wandelgangen de vraag is wat voegt zo'n thema aan extra waarde toe aan de beurs Quote Link to comment
retep Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Who cares, misschien mag de tuinman wel gratis naar binnen alstie een matrozenpakje draagt..... Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 wel met mijn rubberen eendje Quote Link to comment
Tweetie Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 de vraag is wat voegt zo'n thema aan extra waarde toe aan de beurs Wie weet er nog het thema van 2014? Ik denk niemand. Quote Link to comment
Recommended Posts