Ga naar inhoud

Hoe Zou Het Zijn Met... ?


Hamirubi

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
On 9/18/2020 at 12:27 PM, Lav said:

Geen strip maar teken wel nog en heb al (kleinschalig) t-shirts en kaartjes gemaakt. Begin dit jaar was ik van plan om heel veel marktjes te doen met eigen prints maar euh... ja 

😛

Klinkt goed. Print je zelf ook je shirts of is het uitbesteden?

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
4 uren geleden, Paul_NL zei:

Klopt, het forum heeft ook geen prettige sfeer en bestaat uit een handjevol vaste bezoekers. Met die reden vertrek ik vandaag ook inclusief al mijn gemaakte topics. Uiteindelijk hou je zo niet veel over. Maar zo willen velen het blijkbaar.

Ik ben nu zelf slechts recentelijk op het forum terecht gekomen.

Moet nu eerlijk zeggen dat ik de sfeer helemaal niet onprettig vind. Het is wel zo dat ik enkele keren mensen heb zien discussiëren waarbij 1 of soms beide partijen onnodig heftig reageren. Ik snap niet echt wat dit komt doen op een forum waar het toch de bedoeling is dat we leuke dingen met elkaar delen, wel of niet in verband met de gemeenschappelijke hobby: strips verzamelen.

Maar het is nu ook niet dat die de sfeer van het hele forum verpesten, helemaal niet. Er zijn meer vriendelijke mensen aanwezig en een hoop leuke topics.

 

Over naambekendheid, inderdaad. Het is opvallend dat er voornamelijk veel dezelfde mensen reageren op topics of tpics opstarten. Er zijn geloof ik nochtans veel meer mensen die strips verzamelen, anders blijft de Nederlandstalige stripmarkt niet draaien ;) 

Misschien is er een manier om het forum kenbaar te maken bij meer verzamelaars?

 

Ikzelf ben achter het bestaan gekomen door de eerste volume van het getekende reep magazine bij mijn bestelling te krijgen. Dat is dus wel al een goede manier op zich :D

 

Link naar reactie
Op 21/12/2020 om 23:59, Hamirubi zei:

Het EOS-abonnement van @Mask?

Wordt dat nog steeds via domiciliëring betaald?

 

Huh? Waarom vraag je dat? Da's straf want ik heb uitgerekend vorige week mijn abonnement opgezegd.

De EOS kreeg ik vorige week in mijn bus zonder de plastic bescherming errond, en ik heb onmiddelijk mijn opzeg verstuurd.

Ze hebben dit jaar in totaal 80 euro van mijn rekening gehaald en nu gaan ze voortaan dat boekje ook nog eens onbeschermd opsturen? Ze mogen hun flutboekje houden vanaf nu.

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...