Ga naar inhoud

Hoe Zou Het Zijn Met... ?

Hamirubi

Recommended Posts

1 uur terug, Waakwater zei:

Teken je nog? Heb je zelf al een strip uit? Geef nog eens een update hé!

Geen strip maar teken wel nog en heb al (kleinschalig) t-shirts en kaartjes gemaakt. Begin dit jaar was ik van plan om heel veel marktjes te doen met eigen prints maar euh... ja 

ūüėõ

Link naar bericht

Uhm... 

Als ik tijd heb om te lezen is het voornamelijk Amerikaans. Momenteel ben ik bezig met de He-Man and the Masters of the Universe Omnibus. Verder zijn het integralen en de gebruikelijke klassieke reeksen. 

Link naar bericht
On 9/18/2020 at 12:27 PM, Lav said:

Geen strip maar teken wel nog en heb al (kleinschalig) t-shirts en kaartjes gemaakt. Begin dit jaar was ik van plan om heel veel marktjes te doen met eigen prints maar euh... ja 

ūüėõ

Klinkt goed. Print je zelf ook je shirts of is het uitbesteden?

Link naar bericht

Uitbesteden bij fabric waar ik wel tevreden over ben, ze doen bvb DTG wat ideaal is als je met veel kleuren werkt en ze hebben ook ecologische opties. Ik werk nog als een gewone werknemer ook dus kan me er niet 100% aan toe leggen maar wil graag binnenkort wel zelf met de zeefdruk werken. 

Link naar bericht
  • 3 weeks later...
19 hours ago, cinco said:

De threads die hij gemaakt heeft, zijn daardoor blijkbaar ook verdwenen.

Waakwater schreef regelmatig dat hij het met mij had gehad.

Heb ik hem het forum afgejaagd gewoon door mijn opmerkingen?

Peter Power!

Link naar bericht

De potentie van dit forum blijft achter bij de verwachtingen, naamsbekendheid hier in Nederland onder 

stripliefhebbers zeer gering, best wel jammer, men blijft in hetzelfde kringetje ronddraaien.

Link naar bericht