Wouter Goudswaard Posted November 8, 2014 Posted November 8, 2014 Vergeven Quote Studio Goudbaard Ridiculand
Richard Boom-vavavoom Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 Ik heb al honderden comics uitgedeeld (op het werk en op de school van mijn kids) de afgelopen weken anders zou ik het wel weten! Ik zou dit aan de plaatselijke bibliotheek geven of bij de kinderafdeling van het ziekenhuis of in de wachtruimte van de tandarts.... etc Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Wouter Goudswaard Posted November 12, 2014 Author Posted November 12, 2014 Ik heb al honderden comics uitgedeeld (op het werk en op de school van mijn kids) de afgelopen weken anders zou ik het wel weten! Ik zou dit aan de plaatselijke bibliotheek geven of bij de kinderafdeling van het ziekenhuis of in de wachtruimte van de tandarts.... etc Dat had ook gekund, ik heb laatst al heel wat oude strips naar een school gebracht. De magazines zijn inmiddels vergeven. Draadje mag op slot. Quote Studio Goudbaard Ridiculand
Recommended Posts