Skinny Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Ik meen mij te herinneren dat er een topic is om je verzameling te laten zien. Maar omdat ik eens goede foto's wilde hebben van mijn verzameling, zijn het er nogal wat. Vandaar mijn Duckie Room topic . Ben benieuwd wat jullie van mijn verzameling vinden. (Dit is niet onze slaapkamer, maar onze logeerkamer ) Quote
SPeeDy Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Vreselijk... zo netjes allemaal ondanks de hoeveelheid Ik ga geen foto's posten van mijn collectie... Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
nobody Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Ge mist nog wel iets, hier en daar. Skone verzameling, anders. Leuke foto's Quote
Olsimar Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Ik kom logeren en ga dan vroeg naar bed! Quote
Lav Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 gewoon uit nieuwsgierigheid, maar hoeveel heb je er ongeveer van gelezen? In mijn kleine kast staan er al kei veel dingen die ik nog moet lezen dus ben benieuwd hoe dat bij u zit, of zijn er sowieso te veel dingen die je niet zou open maken om te lezen? Quote Lav A Fistful of Lines
ed hengeveld Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Prachtig. Ik heb helemaal niets met Donald Duck, maar het is wel een hele mooie verzameling. Een plezier om naar die foto's te kijken. Quote
nobody Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Ik kom logeren en ga dan vroeg naar bed! What 'you mean ? Quote
linthout Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Ik zie hier vooral heel veel liefde voor Donald Duck. Ik wou dat ik Donald Duck was. Quote
retep Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Onberispelijk, als ik dan naar de zooi bij mij thuis kijk Quote
Snow Leopard Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 (Dit is niet onze slaapkamer, maar onze logeerkamer ) Er zal wel een wachtlijst zijn van neefjes en nichtjes die willen komen logeren Quote
shakeitupguy Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Leuk om te zien dat de stickers een mooie plaats hebben gekregen Heel mooie ingerichte Duckie room kamer. Ik zou er geen kleine kinderen laten slapen in die logeerkamer. Quote
Daan Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Als ik daar eens mocht logeren dan kom ik vrees ik niet eens aan slapen toe, erg leuk. De beplakte (?) kast is ook erg leuk! Quote
Swagman Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Velen hebben het al gezegd; heel mooi en verzorgd. Als ik "mijn kamer" dan zie...... puinhopen, stapels, dozen, etc. Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
Waldorf Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Geen plek voor iemand met anatidaefobie. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Guest Samurai7 Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Dat stapeltje Duck-pockets uit de eerste reeks... Puur jeugdsentiment. Donald stort zich op het mineraalwater. Vond ik toen een heel aansprekende titel. Er bestaat een onvindbaar verzamelboxje voor die eerste reeks, Skinny. Je bent er nog niet... Quote
Skinny Posted November 18, 2014 Author Posted November 18, 2014 Ge mist nog wel iets, hier en daar. Skone verzameling, anders. Leuke foto's Iets speciaals wat ik volgens jou nog te kort heb? gewoon uit nieuwsgierigheid, maar hoeveel heb je er ongeveer van gelezen? In mijn kleine kast staan er al kei veel dingen die ik nog moet lezen dus ben benieuwd hoe dat bij u zit, of zijn er sowieso te veel dingen die je niet zou open maken om te lezen? Ik schat dat ik een goede 2000 van de bijna 4500 gelezen heb. Als ik oudere Ducks (jaren 30, 40, 50) heb gekocht die ik wil lezen dan doe ik dat eerst voorzichtig, voordat ik ze in een zakje steek en een plek geef. Voor de rest heb ik zoveel dubbele dat ik elke dag een andere kan lezen, en nog laaaaaannnnggggg niet uitgelezen ben =D. Leuk om te zien dat de stickers een mooie plaats hebben gekregen Heel mooie ingerichte Duckie room kamer. Ik zou er geen kleine kinderen laten slapen in die logeerkamer. Uiteraard! Alles wat ik krijg geef ik een mooi plekje, en overal komt een stikkertje op/onder, met de naam van wie het komt =D. Quote
Skinny Posted November 18, 2014 Author Posted November 18, 2014 Als ik daar eens mocht logeren dan kom ik vrees ik niet eens aan slapen toe, erg leuk. De beplakte (?) kast is ook erg leuk! Dat zijn allemaal kaften van Donald Duck weekbladen uit de jaren 50 en 60. Die zaten eens bij een stapel weekbladen die ik had gekocht, en ze waren allemaal los van het weekblad zelf. Jammer, maar ik doe er dan liever iets leuks mee dan dat ze ergens in een doosje liggen. Het voorkaftje van nummer 1-1953 heb ik wel apart gehouden Geen plek voor iemand met anatidaefobie. Lol! Ik wist niet eens dat dat bestond. Dat stapeltje Duck-pockets uit de eerste reeks... Puur jeugdsentiment. Donald stort zich op het mineraalwater. Vond ik toen een heel aansprekende titel. Er bestaat een onvindbaar verzamelboxje voor die eerste reeks, Skinny. Je bent er nog niet... Gelukkig dat ik nog niet alles heb, dan zou het ook maar saai zijn . Quote
Skinny Posted November 18, 2014 Author Posted November 18, 2014 Er staan ook een hoop spulletjes tussen die ik van Daan heb gekregen. Had je ze herkend? Quote
nobody Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Iets speciaals wat ik volgens jou nog te kort heb? Nah, was een grapje Quote
Skinny Posted November 18, 2014 Author Posted November 18, 2014 Ik heb de rolluiken altijd op een kiertje staan, zodat er amper licht bij mijn Ducks kan komen . Quote
eriktex Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Onberispelijk, als ik dan naar de zooi bij mij thuis kijk Foto's, foto's!!! Ik zie een nieuw topic aankomen :-) Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
stilte Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Als ik daar eens mocht logeren dan kom ik vrees ik niet eens aan slapen toe, erg leuk. De beplakte (?) kast is ook erg leuk! Waar dacht je te slapen, het bed is al ingenomen door knuffels, Maar hoewel ik ook helemaal niets met Donald heb, zulke toewijding verdient heel wat respect! Bij deze! Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream
Daan Posted November 18, 2014 Posted November 18, 2014 Er staan ook een hoop spulletjes tussen die ik van Daan heb gekregen. Had je ze herkend? Yep, die gele benen kunnen niet missen! Quote
Recommended Posts