Ga naar inhoud

Skinny's Duckie Room


Skinny

Recommended Posts

Ik meen mij te herinneren dat er een topic is om je verzameling te laten zien.

Maar omdat ik eens goede foto's wilde hebben van mijn verzameling, zijn het er nogal wat.

Vandaar mijn Duckie Room topic  :e007:.

 

Ben benieuwd wat jullie van mijn verzameling vinden.

(Dit is niet onze slaapkamer, maar onze logeerkamer  ^_^)

 

 

Link naar reactie

Dat stapeltje Duck-pockets uit de eerste reeks... Puur jeugdsentiment. Donald stort zich op het mineraalwater. Vond ik toen een heel aansprekende titel.

 

Er bestaat een onvindbaar verzamelboxje voor die eerste reeks, Skinny. Je bent er nog niet...

Link naar reactie

Ge mist nog wel iets, hier en daar. ;)

 

Skone verzameling, anders. Leuke foto's :)

 

Iets speciaals wat ik volgens jou nog te kort heb?

 

 

gewoon uit nieuwsgierigheid, maar hoeveel heb je er ongeveer van gelezen? In mijn kleine kast staan er al kei veel dingen die ik nog moet lezen dus ben benieuwd hoe dat bij u zit, of zijn er sowieso te veel dingen die je niet zou open maken om te lezen?

 

Ik schat dat ik een goede 2000 van de bijna 4500 gelezen heb.

Als ik oudere Ducks (jaren 30, 40, 50) heb gekocht die ik wil lezen dan doe ik dat eerst voorzichtig, voordat ik ze in een zakje steek en een plek geef.

Voor de rest heb ik zoveel dubbele dat ik elke dag een andere kan lezen, en nog laaaaaannnnggggg niet uitgelezen ben =D.

 

 

Leuk om te zien dat de stickers een mooie plaats hebben gekregen :e012:

 

Heel mooie ingerichte Duckie room kamer. Ik zou er geen kleine kinderen laten slapen in die logeerkamer.

 

Uiteraard! Alles wat ik krijg geef ik een mooi plekje, en overal komt een stikkertje op/onder, met de naam van wie het komt =D.

Link naar reactie

Als ik daar eens mocht logeren dan kom ik vrees ik niet eens aan slapen toe, erg leuk. De beplakte (?) kast is ook erg leuk!

 

Dat zijn allemaal kaften van Donald Duck weekbladen uit de jaren 50 en 60.

Die zaten eens bij een stapel weekbladen die ik had gekocht, en ze waren allemaal los van het weekblad zelf.

Jammer, maar ik doe er dan liever iets leuks mee dan dat ze ergens in een doosje liggen.

Het voorkaftje van nummer 1-1953 heb ik wel apart gehouden  ^_^

 

 

Geen plek voor iemand met anatidaefobie.

 

tumblr_m90zefhKFP1rbs5emo1_500.gif

 

Lol! Ik wist niet eens dat dat bestond.

 

 

Dat stapeltje Duck-pockets uit de eerste reeks... Puur jeugdsentiment. Donald stort zich op het mineraalwater. Vond ik toen een heel aansprekende titel.

 

Er bestaat een onvindbaar verzamelboxje voor die eerste reeks, Skinny. Je bent er nog niet...

 

Gelukkig dat ik nog niet alles heb, dan zou het ook maar saai zijn  ^_^.

Link naar reactie

Als ik daar eens mocht logeren dan kom ik vrees ik niet eens aan slapen toe, erg leuk. De beplakte (?) kast is ook erg leuk!

 

Waar dacht je te slapen, het bed is al ingenomen door knuffels, ;)

 

Maar hoewel ik ook helemaal niets met Donald heb, zulke toewijding verdient heel wat respect!  Bij deze!

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...