Freakzilla Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Zijn hier nog fans van de Hernandez broertjes? Ik vind dat hun oeuvre op dit forum schromelijk verwaarloosd wordt. En juicht allen tegaar! Want eindelijk is er een overzicht van de albums die vanuit alle hoeken en kanten verschijnen. Zie http://www.fantagraphics.com/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=135 Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
linthout Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Ik heb de broertjes eens gezien op een beurs in Florida. Ze hadden totaal niets te doen. Niemand liet een boek signeren. Ik vermoed dat ze enkel (enig) succes hebben in Europa. De meeste van hun strips vind ik onleesbaar. Ik heb het al ettelijke keren geprobeerd maar telkens na een paar pagina's aan de kant gegooid...Hun werk ligt mij niet. Quote Link to comment
nobody Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Ik heb de L&R boeken (de meeste, niet allemaal) rond 2007-2008 gelezen, en daarna nog een hoop GN's. Graag gelezen. Maar op een bepaald moment had ik het wel gezien. Quote Link to comment
Original Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 Ik vind het prachtig wat ze doen en verzamel ook ongeveer alles wat ze uitgeven. Wie door de vorm heenkijkt, ziet prachtige verhalen die een prachtig beeld geven van de mexican/american gemeenschap en tal van maatschappelijke problemen aanpakken Quote Link to comment
ghost dawg Posted November 23, 2014 Share Posted November 23, 2014 Ik lees dat wel graag. Heb nog enkele zaken liggen, maar het komt er voor het moment niet van. Gilbert is mijn favoriet. Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK Link to comment
Marinelli Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 Ik heb de eerste zes delen van die collectie gelezen. Ik heb toch een voorliefde voor Jaime. Zijn tekeningen zijn heerlijk elegant ... Puur genieten. De verhalen zijn wel net iets te wisselend om echt een van mijn favorieten te zijn. Quote Link to comment
Recommended Posts