Ga naar inhoud

Je Avatar Voor Het Nieuwe Jaar.


Zwendel

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 7 months later...
  • 4 weeks later...

Nee hoor, net zoals de meeste Repers hoef ik geen nieuwe avatar omdat het een nieuw jaar is.

Ik heb heel lang gewacht vooraleer ik mijn avatar van De Messentrekker van Stekene zou gebruiken.

Maar nu het sinds niet echt lang geleden zover is, denk ik niet meer van avatar te gaan veranderen.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
  • 11 months later...
  • 9 months later...

Voor mijn nieuwe avatar heb ik gekozen voor de afbeelding die als profielfoto dient op zowat elke sociale mediaplatform waar ik lid van ben, namelijk Eliott Gould als Philip Marlowe in 1 van mijn favoriete films: The Long Goodbye.

 

Als ik later groot ben wil ik net zo cool zijn als Elliott Gould die voer voor zijn kat gaat kopen... ;)

 

1690581427_profileelliottgould.jpg.cd80099eebc10291fe6446283545275c.jpg

Link naar reactie
Op 31/10/2019 om 21:34, Chimi zei:

Voor mijn nieuwe avatar heb ik gekozen voor de afbeelding die als profielfoto dient op zowat elke sociale mediaplatform waar ik lid van ben, namelijk Eliott Gould als Philip Marlowe in 1 van mijn favoriete films: The Long Goodbye.

 

Als ik later groot ben wil ik net zo cool zijn als Elliott Gould die voer voor zijn kat gaat kopen... ;)

 

1690581427_profileelliottgould.jpg.cd80099eebc10291fe6446283545275c.jpg

Elliott Gould is badass. Bijna zo badass als Lee Marvin. 🕶️

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Trage films waarin acteurs heerlijk politiek incorrect zijn - al was het maar omdat ze roken...noice!

Zelf rook ik reeds lang niet meer. Op een sigaar na bij feestelijkheden of zo. Mocht het niet zo nefast zijn voor de conditie, ik begon onmiddelllijk terug met een slof sigaretten in huis te halen.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Op 31/12/2019 om 21:32, esteban² zei:

Ik was eigenlijk niet van plan om ooit mijn Sarah & Robin avatar nog te vervangen, maar het bijzonder leuke nieuws dat jeugdheld Inspecteur Sleutels in het Nederlands gaat verschijnen vanaf 2020, daar kan ik niet omheen. :) 
image.png.914c9a4d64edd5c562210b9e2a470d1e.png

Tot in 2021, S&R. ;) 

 

 

Ik mis S&R avatar nu al. 😥

Link naar reactie
  • 6 months later...
  • 1 year later...
Op 31/12/2019 om 21:32, esteban² zei:

Ik was eigenlijk niet van plan om ooit mijn Sarah & Robin avatar nog te vervangen, maar het bijzonder leuke nieuws dat jeugdheld Inspecteur Sleutels in het Nederlands gaat verschijnen vanaf 2020, daar kan ik niet omheen. :) 
image.png.914c9a4d64edd5c562210b9e2a470d1e.png

Tot in 2021, S&R. ;) 

It is time!  Mijn avatar deed tenminste al dienst nog vóór het als kunstgreep gebruikt moest worden ter overtuiging in één of ander toernooi. :D  Voorlopig neem ik afscheid van Inspecteur Bayard.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Een Avatar is eigenlijk wel iets belangrijks om je digitale identiteit te tonen. Als je er niet te veel over nadenkt, dan krijg je enkel nog Zuckerberg-gevallen zoals Onderstaande.

 

image.thumb.png.645afd588a0854df8819ff5dab2c474e.png

Als stripliefhebber neem je dan beter een avatar van een stripverhaal, van een tekenaar die wereldwijd gekend is zoals Uderzo.

Asterix-Avatars bieden een unieke uitstraling en worden gelinkt aan de allergrootsten op stripgebied.

image.png.0e40d129604673a6cbb95498e0ea4ea8.png

Best koppel je dat aan een symboliek die in tal van beschavingen gegrondvest is, zoals de vis.

https://worldbirds.com/fish-symbolism/

Vissen zijn symbolen van leven, die zich als onverzettelijken bewegen tegen de geldende stroming in. 

 

Dus Vissen, Onverzettelijken, Asterix. Daarmee kan je niet fout gaan. Volg onderstaande link. Klik op A om de avatars te unlocken, en zoek dieper op de pagina naar een geschikte avatar.

 

 

Deze boodschap wordt U aangeboden door de Kostunrix campagne. Geen levende vissen werd leed aangedaan tijdens het maken van deze boodschap. Stem AUB Kostunrix zodat ik hier mee mag ophouden.

 

 

 

Link naar reactie

Als het inderdaad gaat om identiteit, kies je uiteraard beter voor een avatar gelinkt aan een strip die je écht nauw aan het hart ligt.  Niet omdat die immens populair is of omdat het gelinkt kan worden aan de strip van de massa, dat is net het omgekeerde van een persoonlijke avatar moet vertegenwoordigen.  Dan gaat eigenheid al snel verloren.  Bij een meer eigenzinnige keuze prikkel je ook andere stripliefhebbers om eens iets anders te leren kennen.  En zo worden we er allemaal beter van.  Spread the love!  Is dat geen mooie gedachte? :) 

 

sr.thumb.jpg.6193fe80c92995b2d530b0a695bc168d.jpg

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...