Yncke Posted February 1, 2022 Share Posted February 1, 2022 15 minutes ago, TDPB said: Ik kan me zelf niet herinneren hier ooit een andere avatar gehad te hebben. Was het niet oorspronkelijk een oningekleurde versie? Quote yncke.be Link to comment
TDPB Posted February 1, 2022 Share Posted February 1, 2022 26 minuten geleden, Yncke zei: Was het niet oorspronkelijk een oningekleurde versie? ja, maar dat was dezelfde tekening. Quote Link to comment
IvoVWS Posted February 8, 2022 Share Posted February 8, 2022 Mijn ouwe Avatar was niet meer zo relevant dus ik dacht, ik ga eens een andere, smaakvolle avatar nemen. Daarna ben ik van gedacht veranderd. Quote Link to comment
esteban² Posted March 20, 2022 Share Posted March 20, 2022 Vanop die 100 jaar Dupuis banner. Daar staan mooie exemplaren op. Van welke tekenaar komen ze? PS: Jammer dat avatars na het uploaden zo in kwaliteit inboeten. Quote Link to comment
cartoonesk Posted March 23, 2022 Share Posted March 23, 2022 Op 20/3/2022 om 21:16, esteban² zei: Vanop die 100 jaar Dupuis banner. Daar staan mooie exemplaren op. Van welke tekenaar komen ze? Ik dacht dat ik het had gelezen maar vergeten. Het lijkt me getekend door Renaud Collin, die nu in Spirou De Minions tekent. esteban² 1 Quote Link to comment
esteban² Posted March 24, 2022 Share Posted March 24, 2022 Zou goed kunnen! Ik dacht zelf aan Goum (Huisdiergeheimen), maar de Minions tekenaar (toch ietwat vergelijkbaar) lijkt me net iets waarschijnlijker. Quote Link to comment
cartoonesk Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Op 24/3/2022 om 01:59, esteban² zei: Zou goed kunnen! Ik dacht zelf aan Goum (Huisdiergeheimen), maar de Minions tekenaar (toch ietwat vergelijkbaar) lijkt me net iets waarschijnlijker. De tekeningen van Collin in de korte (niet-Minions) verhalen zijn schetsmatig en aquarel-achtig (al zal dat wel met de computer gedaan zijn), daarom dat ik dat dacht. Quote Link to comment
Recommended Posts