Guest Kontiki Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 In de winkels, ja. In Nederland hoop ik ook, zou toch moeten. Quote Link to comment
Simon Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Van de facebookpagina van Tistjen Dop: Uitgeverij Saga laat ons vandaag weten dat de prachtige integrale uitgave van Frommeltje en Viola reeds helemaal uitverkocht is ! Een herdruk zal er de eerste maanden zeker niet komen,aldus de uitgever. Als je nog vlug vlug naar de poort gaat. Dan heb je nog kans op een exemplaar. Er waren nog 3 exemplaren aanwezig. :-) Quote Link to comment
Zwendel Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Van de facebookpagina van Tistjen Dop: Uitgeverij Saga laat ons vandaag weten dat de prachtige integrale uitgave van Frommeltje en Viola reeds helemaal uitverkocht is ! Een herdruk zal er de eerste maanden zeker niet komen,aldus de uitgever. Ik heb de laatste van bij HBL. Quote Link to comment
Bonte Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Stripwinkel Wonderland heeft er 120 met een extra prent, daar zijn er waarschijnlijk ook nog te koop. Hij had er een deel mee op de beurs in Gent. Quote Link to comment
Daan Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Gaat de volledige reeks van Blueberry in integrale uitkomen? Gisteren reeds in mijn handen gehad. Het ziet er prima uit allemaal. Het formaat is een centimeter of twee groter dan de Arboris integralen en het zouden negen delen moeten worden... Quote Link to comment
Kool Thing Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Gisteren reeds in mijn handen gehad. Het ziet er prima uit allemaal. Het formaat is een centimeter of twee groter dan de Arboris integralen en het zouden negen delen moeten worden... met een mooie zijrug tekening Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
pedem Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 De versie van SSZ Wonderland is blijkbaar een heel andere versie (de cover is anders, de binding ook, zo lijkt het). Luxe, staat er ook bij, en op oplage 100. Met een mooie tekening. Ja, hier ben ik niet ontevreden over. De prijs? Quote Link to comment
Krimson Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Ik dacht 5 euro meer dan de gewone uitgave Quote Link to comment
Olsimar Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 Gisteren reeds in mijn handen gehad. Het ziet er prima uit allemaal. Het formaat is een centimeter of twee groter dan de Arboris integralen en het zouden negen delen moeten worden... Ik heb die 1e integrale net in mijn handen gehad. Ik wil dit wel hebben maar ik ben dan zo'n verzamelaar die dan wel alle 9 delen wil hebben en 9x30=€270,00. Tsja...... Ik heb 'm uit zelfbescherming maar even laten liggen want er komen nog meer mooie zaken aan. Quote Link to comment
Nuwanda Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 Aanschouwt, gij ongelooflijke Thomassen. image.jpg Helaba, mijn boek niet teveel op de grond leggen, he! Quote Link to comment
Kool Thing Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 Och, wat een mooie cover !!!! Ik ga 'm maar niet kopen zeker... Heb al 2x de gewone losse albums (volledig tweedehands en kapot ), 1x de eerste Franse integrale en de jongste Nederlandse integrale. En een originele plaat. Eventjes genoeg Frommeltje. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Guest Kontiki Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 Er bestaan trouwens twee Franse integrales. Quote Link to comment
mojo Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 Die eerste franse integrale is één van mijn zeldzame franstalige strips en de reden waarom ik de nederlandstalige integrale (nog) niet heb gekocht. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Kool Thing Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Er bestaan trouwens twee Franse integrales. bidouilleetvioletteint.jpg 201065_c.jpg Er is nog een derde versie van de integrale Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
linthout Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Ik vind dat juist de beste cover. Quote Link to comment
Timhardt Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Daar gaat gevogeld worden. Dat herken ik. van op tv? Quote Link to comment
Hardcover Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Hoe is de papier- en drukkwaliteit van Blueberry Integraal 1? Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
nobody Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Wat? Er zijn versies van F&V die Koen nog niet heeft? Dat kan toch niet?! Quote Link to comment
nobody Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Ik ga me ook nog eens aan Blueberry wagen. Die vorige, dure B&W boeken zijn me wat misvallen. Gelukkig kon ik ze terug brengen. Mooie boeken, maar een beetje onhandelbaar. En met de grote leesachterstand die ik heb liggen (ik kan daar niet goed tegen), kon ik me er niet op concentreren. Mijn leesachterstand is nu jammer genoeg nog groter, maar alla, ik ga Blueberry toch nog eens proberen. Veel leeswerk, maar het had zo'n leuke, klassieke sfeer. (euh) Quote Link to comment
Kool Thing Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Hoe is de papier- en drukkwaliteit van Blueberry Integraal 1? Prima. Lekker zwaar retro papier. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
ed hengeveld Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Prachtig boek! Quote Link to comment
JPAR Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Ik had het idee dat de inkt heel erg vlekkerig was. Heb hem eerst aan de kant gelegd. Zou je eens een foto kunnen maken van de laatste pagina van het tweede boek van de drie? Quote Link to comment
nobody Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Ik had het idee dat de inkt heel erg vlekkerig was. Heb hem eerst aan de kant gelegd. Zou je eens een foto kunnen maken van de laatste pagina van het tweede boek van de drie? Bedoel je deze: Quote Link to comment
JPAR Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Nee. Met die indiaan onderin. Dacht dat het het tweede boek was. Quote Link to comment
JPAR Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Het ziet er zo wel heel mooi uit. Quote Link to comment
nobody Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Nee. Met die indiaan onderin. Dacht dat het het tweede boek was. Deze? is vierde laatste blz van deel 2 Quote Link to comment
JPAR Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Ja. Ziet er zo wel goed uit. Wat vind je van de uitgave? Quote Link to comment
nobody Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Heel mooie uitgave. Heel handelbaar voor een HC met drie strips in. Lijkt me ook steviger dan de Aldebaran Integraal, bijvoorbeeld. Het boek gaat makkelijk open (als je begrijpt wat ik bedoel) en het papier valt lekker. Zeer goed gedrukt, zo op 't eerste zicht. Quote Link to comment
Boekenmagazijn Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Oei, tekstfoutje. Hopelijk staan er niet teveel in. De lettering had ook wel wat minder onpersoonlijk gemogen. Quote Link to comment
JPAR Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Misschien dan toch maar halen. Had hem even opzij gelegd. Is deze ook in beperkte oplage? Quote Link to comment
JPAR Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Ik vind dat er tegenwoordig veel tekstfouten in strips staan. Quote Link to comment
nobody Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Misschien dan toch maar halen. Had hem even opzij gelegd. Is deze ook in beperkte oplage? Is een gewone Dargaud uitgave. Quote Link to comment
JPAR Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Dan heb ik nog wel even Quote Link to comment
nobody Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Ik denk het wel. Kontiki? Quote Link to comment
Tweetie Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Ik denk het wel. Kontiki? Nou, ik betwijfel of die integrales ooit herdrukt zullen worden. Als ze weg zijn, dan zullen ze dat ook blijven. Maar ik denk dat Dargaud wel meer dan de voorbestellingen gedrukt zal hebben. Tenslotte is dit de eerste integrale uit een hele reeks. Quote Link to comment
JPAR Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Hij ligt al voor me opzij. Quote Link to comment
Simon Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Als het een aanrader is, dan zal ik vragen om hem ook opzij te leggen. Quote Link to comment
mojo Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Ziet er heel knap uit. Ik kijk er al naar uit om hem op te halen in mijn ssz. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
nobody Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 Een hoop foto's van Blueberry Int 1 op de vorige blz. Ik zat gisteren ook even na te denken over Integrales, en met het plaatje in het Toernooi in gedachten: zijn er van Comanche recent geen integrales verschenen? Quote Link to comment
Recommended Posts