ed hengeveld Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Kan iemand mij helpen aan een 300dpi scan van pagina 3 uit Bob Morane - 'Gevangene van de Gele Schaduw'? Dat is nou net het enige deel dat ik niet heb. Je kunt het naar heng44@yahoo.com sturen. Bij voorbaat dank. Quote
Bonte Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Ik heb die vorige maand toch gescand voor je? Het is wel wat lastig scannen als je de rug niet wil beschadigen. Quote
ed hengeveld Posted December 25, 2014 Author Posted December 25, 2014 Ik weet van niets, Bonte. Dat was kennelijk iemand anders. Overigens is dit pagina 5 (plaat 3), terwijl ik pagina 3 (plaat 1) nodig heb. Maar niettemin bedankt voor je reactie. Is inderdaad lastig scannen als je je boek heel wilt houden, dus ik waardeer je poging. Quote
Bonte Posted December 25, 2014 Posted December 25, 2014 Voor David op 30 november, die pagina 1 heb ik toen ook ingescand. Probleem is echter dat ik geen slechte staat heb om goed in te scannen, als je het boek plat drukt springen alle pagina's los door de rotte lijm. Quote
ed hengeveld Posted December 25, 2014 Author Posted December 25, 2014 Ah, nu snap ik het. Zeer bedankt, Peter. Hier kan ik wel iets mee. Quote
Recommended Posts