Ga naar inhoud

Striptekenaar In Spe


moedars

Recommended Posts

Ik voel wat Lav voelt. Deze is wat te moraliserend, denk ik. Waar het hem precies zit, kan ik ook niet benoemen. Hij blijft erg leuk om te lezen en zien, natuurlijk, maar ook voor mij de minste in de reeks.

Vroeg ik al eens hoe lang je over zo één doet?

Altijd goed om mee te nemen, dank voor de feedback :e002: . Omgerekend ben ik er toch een flinke dag zoet mee, wat ik verdeel over 2 dagen. En vrijdagavond feestjes zelfs soms moet afzeggen, haha.
http://www.facebook.com/moedars - like de pagina voor wekelijkse kwats op uw online bord
Link naar reactie

Zo'n discipline, bravo! Geen feestjes meer voor moedars, ons verblijden met zijn stripjes moet ie!

Ook ik deel wel een beetje de mening over die laatste. 't Is niet meteen het iets meer verhalende wat me stoort, maar eerder de net iets té moraliserende kant ervan zoals Stuvio opmerkte. Laat het dan iets donkerder en negatiever wezen, zoals bijvoorbeeld bij mijn favo's Amy & Jordan. ;) Hij gaat daarmee echt voorbij het moraliserende, en dan wordt het weer "dolle pret".

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...