Ga naar inhoud

L.s.d.


WVlieg

Recommended Posts

Voor het mannetje heb ik mij eigenlijk wat gebaseerd op Grueson van Yann (weet niet of hij echt herkenbaar is), maar ik meen mij te herinneren dat hij toch wel iets 'reus-achtigs' heeft, dus vandaar ook dat hij zo groot lijkt. En de auto waar ik mij op gebaseerd heb is een Minitje. En k ben echt niet goed in auto's tekenen, maar voor deze scene had k der echt één nodig.

 

Het eerste verhaal is in feite in een introductie met de personages en hun (werk)omgeving. Dus vandaar dat het tempo waarschijnlijk wat lager zal liggen dan in de volgende delen, waar er toch nog wat meer actie staat gepland.

Link naar reactie

Verdikke, ik had het nog niet gezien. Dat gaat je kosten  :e012:

 

dirk, die man is dus inderdaad een reusachtige kerel (met korte beentjes), het is Grueson !

 

Duidelijk herkenbaar (tot de haren op zijn armen toe), bedankt WVlieg. 

 

Het is nu wachten op Pip Chambers  :e008:

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

20r1j48.jpg

 

Dit zal de cover worden van het eerste album. Ik ben inmiddels ook bezig met de laatste deeltjes af te werken van dit eerste album. Deze zullen hier binnenkort ook verschijnen. Het eerste album verschijnt begin september en zal waarschijnlijk voor het eerst te koop zijn aan de Stripsterstand op het Brabants Stripspektakel in Veldhoven (wel enkel op zondag- waar ik ook voor de albums zal signeren en voorzien van een tekeningetje)

Link naar reactie

Succes met het album ! We zien elkaar in Veldhoven.

Dank je & sowieso tot in Veldhoven!

Ik ben er op zondag! Zal wel eventjes langs komen want wil jouw eerste Gruesonalbum ook uiteraard eens bewonderen en een gesigneerd exemplaar bemachtigen.

 

Aan al de anderen ook bedankt voor de felicitaties! :-) Ik kijk der naar uit om t boekje in mijn handen te houden, das ook een speciaal moment, denk ik zo!

Link naar reactie
  • 2 months later...

Enkele opmerkingetjes:

-"ging ik gaan reizen" is dubbelop. "ging ik reizen" lijkt me genoeg.

-"speciale eenheid" :die rode tekst onder de asterisk is bijna niet te lezen. Ietsje groter?

-het komt wat vreemd over Lori te horen vertellen over iets dat ze nog niet weet/wist

-die tekstballon over de mond van Dries (Mertens) is wat onhandig geplaatst.

 

En dan nu het vervolg! ik ben benieuwd.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...