Spawn999 Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Ik ben op dit moment mijn collectie aan het reorganiseren, nu sorteer ik het op schrijver. Tot mijn verbazing is de schrijver waar van ik het meest van heb, niet Warren Ellis, Garth Ennis, Frank Miller zelfs niet Alan Moore. Nee het is Steve Niles Steve Niles is begonnen met Clive Barker Adapties van Eclipse en natuurlijk de geweldige I Am Legend van Richard Matheson.Later is hij de samenwerking aan gegaan met Ashley Wood voor de comic Hellspawn. Ashley Wood is later vervangen door Ben Templesmith. Daarmee heeft hij de moderne klassiekers 30 Days of Night en Criminal Macabre geproduceerd.In het midden van de jaren 2000 heeft hij nog met Rob Zombie gewerkt en tekenaars Nat Jones en Richard Corben voor de comics The Nail en Big Foot.En natuurlijk ook nog de mini series Giant Monster (Nat Jones), City Of Dust (Zid), Epilogue (Kyle Hotz), Mystery Society (Fiona Staples), Dead, She Said en Frankenstein: Alive! Alive! (Bernie Wrightson).In ieder geval vind ik Steve Niles een hele fijne schrijver die ik eigenlijk nooit op matig werk heb betrapt Hier alvast wat artwork van Giant Monster En Epilogue (aanrader!!) Quote Tumblr
Wollodrin Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Steve Niles is ook een van mijn favoriete. Helemaal als die samenwerkt met Bernie Wrightson. Quote
Spawn999 Posted January 19, 2015 Author Posted January 19, 2015 Jazeker, City Of Others, The Ghoul, Doc Macabre en Frankenstein Alive! Alive! vind ik erg leuk. De laatste zijn ze helaas lang mee bezig... Quote Tumblr
ghost dawg Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Ik ben ook wel fan van Niles. Het eerste wat ik van hem las was denk ik Thirty Days Of Night. Eigenlijk mijn favoriete vampierenepos. Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK
Spawn999 Posted January 20, 2015 Author Posted January 20, 2015 Ik vind zijn adaptie van I Am Legend ook erg goed, tekenwerk is uitstekend van Elman Brown. Quote Tumblr
nobody Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Ik heb 30Days, Criminal Macabre, een Batman hier of daar, en City of Dust. Ik zou eens moeten kijken op Wiki om te zien of ik er nog heb. Ik heb al die boeken zeer graag gelezen. Quote
Spawn999 Posted January 20, 2015 Author Posted January 20, 2015 Criminal Macabre: Iron Spirit gelezen. Een kort verhaaltje over een geheime militaire basis in het riool waar "mad-science" experimenten met soldaten werden gedaan. Leuk! Dit is nou een echte graphic novel, een enkele ballontje te zien Quote Tumblr
nobody Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Criminal Macabre: Iron Spirit gelezen. Een kort verhaaltje over een geheime militaire basis in het riool waar "mad-science" experimenten met soldaten werden gedaan. Leuk! Dit is nou een echte graphic novel, een enkele ballontje te zien 51lo65IjfJL.jpg graphic novel 2.jpg Graphic novel .jpg Heb jij de proza ook van 30Days en CM of hou je het bij de strips ? Quote
Spawn999 Posted January 21, 2015 Author Posted January 21, 2015 Oh het boek? Nee die heb ik niet, ik houd het bij de strips Quote Tumblr
nobody Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Ok. Misschien moet ik Iron Giant ook maar eens kopen. Heb die altijd laten staan. Quote
Spawn999 Posted January 21, 2015 Author Posted January 21, 2015 Het is een heel apart boek, oversized met hele dikke pagina's Quote Tumblr
nobody Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Kweet het. Heb er al mee in mijn handen gestaan in de ssz. Wordt ook opgenomen in Omnibus 3 als ik het goed heb. Quote
Spawn999 Posted January 21, 2015 Author Posted January 21, 2015 Ik ben nooit zo tevreden met het formaat van de omnibussen van dark horse, ik vind ze net te klein... Ik heb er wel 1 van Criminal Macabre vanwege Supernatural Freakmachine. Quote Tumblr
nobody Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Ik heb die ook voor inderdaad Supernatural Freakmachine. Iron Giant ligt al in mijn vakje in de SSZ. Quote
Recommended Posts