Jason Fly Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Hier kan je elkaar op de hoogte houden wanneer een fabrikant koekjes-, snoep-,...-dozen op de markt brengt rond een stripthema. Al dan niet in een collectie, al dan niet in promotie. Gezien deze dozen vaak een gelimiteerde oplage hebben kan het handig zijn elkaar te informeren. Bv. de meest recente dozen die ik opmerkte, maar te laat, waren er uit 2013 door Délichoc Uiteraard mogen kartonnen dozen ook Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop
Gilles Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Van DeliChoc komen ze telkens uit in drie verschillende versies geloof ik. Bij mijn weten hebben ze al Kuifje, Asterix en Robbedoes gehad. Echt verzamelen doe ik dat niet, maar bij gelegenheid koop ik er wel eens een en zet de doos dan bij m'n strips. 't is een handig formaat om reserve bladwijzers in te bewaren. Quote
Jason Fly Posted January 24, 2015 Author Posted January 24, 2015 Echt verzamelen doe ik dat niet, maar bij gelegenheid koop ik er wel eens een en zet de doos dan bij m'n strips. Zelfde hier. Het oogt mooi als geheel. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop
Simon Posted January 25, 2015 Posted January 25, 2015 Same here, zo heb ik van desobry een guustflater doos gekocht. Quote
Kool Thing Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ik heb er eentje van Guust en van Asterix. Heb ook een zestal dozen van Neuhaus van Kuifje. ( Het traditionele geschenkje van mijn schoonouders voor mij ) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Jason Fly Posted June 21, 2015 Author Posted June 21, 2015 Volgende dozen heb ik dubbel. Ruilvoorstellen zijn welkom via PM: (x2) Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop
Recommended Posts