shiraz Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Ik probeer mijn collectie bij te houden met www.stripinfo.be. Bijzonder handige site, maar hebben jullie ook veel problemen met de site, traag of gewoon niet reageren? Quote Link to comment
Yncke Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Ik heb dat probleem ook bij momenten. Quote yncke.be Link to comment
RWuitgeverij Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Mocht je op de site kunnen komen, check even hun forum. Men is er druk mee bezig. Quote Wij zijn nieuwsgierig naar waar jij ons vindt! Link to comment
shiraz Posted January 25, 2015 Author Share Posted January 25, 2015 bedankt voor de info Quote Link to comment
Veto Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Ik houd mijn reeks ook bij op die site. En ja, af en toe werkt de site traag maar ik vind hem wel heel gebruiksvriendelijk. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
shiraz Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 idd, vandaar dat ik ook niet op zoek ga naar een andere site of app om mijn strips bij te houden Quote Link to comment
chico 2 Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 idd, vandaar dat ik ook niet op zoek ga naar een andere site of app om mijn strips bij te houden al mijn strips staan op hun site en ik ben hen daar heel dankbaar voor. Quote Link to comment
Safetyboy Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Ik doet dit ook al jaren - maar vandaag is hij precies offline? Onlangs ook de stripapp bekeken, en is bijlange niet slecht, maar verre van volledig.... Mochten die 2 de handen in elkaar slaan... Quote (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid. Link to comment
gedo Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Ik verkies om mijn collectie bij te houden toch echt Catawiki, vele malen praktischer en meer mogelijkheden naar mijn mening! Quote Link to comment
Jason Fly Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Ik verkies om mijn collectie bij te houden toch echt Catawiki. Ik doorgaans ook, maar ik gebruik stripinfo ook (o.a. omwille van de grote collectie herdrukken). Voor het moment vooral als informatie- en trefwoordendatabank, vergelijkbaar met waar ik vroeger De Zilveren Dolfijn voor gebruikte. Zowel Stripinfo als Catawiki hebben m.i. hun sterktes, dus ze kunnen gerust naast elkaar bestaan. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
WAdriaensen Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Ik doet dit ook al jaren - maar vandaag is hij precies offline? Onlangs ook de stripapp bekeken, en is bijlange niet slecht, maar verre van volledig.... Mochten die 2 de handen in elkaar slaan... Ze hebben hem wel gelinkt met een andere website, zie hier: “Er is enerzijds de dagelijkse automatische update van nieuwe strips, daarvoor is er een link met Stripweb.be gemaakt. Anderzijds vullen we Stripapp ook aan met oudere reeksen.” Quote Link to comment
Peter Motte Posted June 6, 2015 Share Posted June 6, 2015 Stripinfo lijkt me wel een stuk completer dan Catawiki. En Catawiki eist nog meer van je pc dan Stripinfo. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
olli Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 Stripinfo.be is geweldig om je collectie bij te houden. Dat deed ik dan ook een behoorlijk aantal jaren, maar als je je wachtwoord en gebruikersnaam bent vergeten (ja ik weet het: heeeeel dom ) en je mailt dan hoor je niets. Daar baal ik echt enorm van. Quote Link to comment
the pope Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 Zal wel in orde komen hoor, niet vergeten dat stripinfo een puur vrijetijdsproject is. Als je op mail geen antwoord krijgt, klop dan eventueel eens aan via hun forum of facebook. Zelfs een pm op dit forum naar fluiten ( http://www.getekendereep.com/index.php?/user/97-fluiten/ ), kan wsl de bal wel aan het rollen brengen. Quote Link to comment
Surya Posted November 9, 2015 Share Posted November 9, 2015 Stripinfo.be is geweldig om je collectie bij te houden. Dat deed ik dan ook een behoorlijk aantal jaren, maar als je je wachtwoord en gebruikersnaam bent vergeten (ja ik weet het: heeeeel dom ) en je mailt dan hoor je niets. Daar baal ik echt enorm van. Dag olli, ik heb nog eens gechecked en ik zie inderdaad geen mail van jou. Kan je me even mailen op stripinfo.be@gmail.com, dan kan ik je account opzoeken op basis van je e-mail adres Quote Link to comment
olli Posted November 9, 2015 Share Posted November 9, 2015 Dag olli, ik heb nog eens gechecked en ik zie inderdaad geen mail van jou. Kan je me even mailen op stripinfo.be@gmail.com, dan kan ik je account opzoeken op basis van je e-mail adres Ik heb je een e-mail gezonden Surya. Bedankt alvast voor je reactie! Quote Link to comment
shakeitupguy Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Ik had gisteren wat te verkopen strips toegevoegd in een bestaande topic in "(ver)kopen en ruilen" en die is spoorloos verdwenen. Wat zou er gebeurd kunnen zijn? Quote Link to comment
Recommended Posts