Ga naar inhoud

Stripinfo.be


shiraz

Recommended Posts

  • 4 months later...

Ik verkies om mijn collectie bij te houden toch echt Catawiki.

 

Ik doorgaans ook, maar ik gebruik stripinfo ook (o.a. omwille van de grote collectie herdrukken).

Voor het moment vooral als informatie- en trefwoordendatabank, vergelijkbaar met waar ik vroeger De Zilveren Dolfijn voor gebruikte.

 

Zowel Stripinfo als Catawiki hebben m.i. hun sterktes, dus ze kunnen gerust naast elkaar bestaan.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Ik doet dit ook al jaren - maar vandaag is hij precies offline?

 

Onlangs ook de stripapp bekeken, en is bijlange niet slecht, maar verre van volledig.... Mochten die 2 de handen in elkaar slaan... :)

 

Ze hebben hem wel gelinkt met een andere website, zie hier“Er is enerzijds de dagelijkse automatische update van nieuwe strips, daarvoor is er een link met Stripweb.be gemaakt. Anderzijds vullen we Stripapp ook aan met oudere reeksen.”

Link naar reactie
  • 5 months later...

Stripinfo.be is geweldig om je collectie bij te houden. Dat deed ik dan ook een behoorlijk aantal jaren, maar als je je wachtwoord en gebruikersnaam bent vergeten (ja ik weet het: heeeeel dom :e008: ) en je mailt dan hoor je niets. Daar baal ik echt enorm van. :e001:

 

Dag olli, ik heb nog eens gechecked en ik zie inderdaad geen mail van jou. Kan je me even mailen op stripinfo.be@gmail.com, dan kan ik je account opzoeken op basis van je e-mail adres

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...