shakeitupguy Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 De 25ste editie van F.A.C.T.S zal plaats vinden op 26&27 september in Flanders Expo. We gaan opnieuw voor een oppervlakte van 28.000m² of meer www.facts.be Quote Link to comment
Yncke Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Da's genoteerd! Quote yncke.be Link to comment
shakeitupguy Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 Da's genoteerd! Quote Link to comment
Tweetie Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Mooi gespreid, lekker tussen Veldhoven en Breda in, met twee resp. een weekends ruimte. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 PARTY TIME!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Johan Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 En nu eens niet gelijk met de beurs in Essen,(misschien wil Shakeitupguy eens zelf gaan) Quote Link to comment
stilte Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 En ook ik zal er wel weer naar afzakken dit jaar. Perfect gepland tijdens mijn verlof, zoals steeds, Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
shakeitupguy Posted January 28, 2015 Author Share Posted January 28, 2015 Suggesties voor comic tekenaars of tekenaars die zowel comics als strips hebben getekend zijn nog steeds welkom. Quote Link to comment
stilte Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Van mij mag Sam Kieth er altijd bij, Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Yncke Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Suggesties voor comic tekenaars of tekenaars die zowel comics als strips hebben getekend zijn nog steeds welkom. Richard & Wendy Pini? Phil & Kaja Foglio? Raul Trevino? Quote yncke.be Link to comment
Guest Facts fan Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Vraag me af waarom FACTS nu eind september gehouden word, ipv ergens in october zoals de afgelopen jaren het geval was. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted January 29, 2015 Author Share Posted January 29, 2015 Om alle gasten en standhouders die naar New York Comic-Con gaan ook naar Gent te laten komen, natuurlijk Uiteraard!!! Nog voor FACTS in Hall 1 kwam, vond in Hall 1 tijdens het FACTS-weekend om de drie jaar de Prowood beurs plaats en deze heeft de zalen opnieuw dit jaar tot zijner beschikking. En andere weekends in oktober hebben nu eenmaal ook hun andere jaarlijkse beurzen. En vind maar eens in de buurt een zaal die even groot is dus is het eind september geworden. Maar goed nieuws voor jullie want jullie moeten dit jaar minder lang wachten Quote Link to comment
Timhardt Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 ah, ik kom ook he! ik ben niet echt een dedi jager, maar als shanower komt, ga ik toch eens een praatje maken Quote Link to comment
Timhardt Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik ga met je mee, Timhardt !!! Deal!!! Quote Link to comment
grim Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 En vind maar eens in de buurt een zaal die even groot is dus is het eind september geworden. Maar goed nieuws voor jullie want jullie moeten dit jaar minder lang wachten jullie konden altijd verhuizen naar de Xpo in Kortrijk Veel specifieke namen van tekenaars heb ik niet en ik leer meestal pas hun werk goed kennen door FACTS. Maar iemand die ik toch graag ooit eens zou ontmoeten is Louis Royo Quote Link to comment
Snow Leopard Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Suggesties voor comic tekenaars of tekenaars die zowel comics als strips hebben getekend zijn nog steeds welkom. Jean-Jacques Dzialowski misschien? Heeft o.a. Batgirl getekend en Groom Lake voor Saga. Quote Link to comment
SPeeDy Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Ted Naifeh please... Fiona Staples, P. Craig Russell, Xavier Ledroit, Andreas ???? Quote Link to comment
Guest rever Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Sam Kieth klinkt inderdaad goed! Net als de voorheen genoemde Ralph Steadman Quote Link to comment
marioboon Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Dus, het nieuws dat FACTS overgenomen is door de eigenaren van Flanders Expo is nog niet doorgesijpeld? http://www.madeinoostvlaanderen.be/nieuws/artexis-easyfairs-neemt-facts-over/ Met dit interessante zinnetje: "De toekomstige edities van FACTS in binnen- én buitenland beloven de fans nog meer te bekoren!" Quote Link to comment
beus Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 lee bermejo! en natuurlijk tim sale! Quote Link to comment
Snow Leopard Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Iain McCaig graag. Concept artist voor o.a."Star Wars Episode I The Phantom Menace". Bedenker van hoe o.a. Darth Maul eruit zag: Quote Link to comment
Yan Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Nog geen antwoord, ontvangen op mijn mail, dan maar langs deze weg. Vertrouwd met Grueson ? http://gruesonnl.yan-gevuld.be (Nederlands) http://gruesonen.yan-gevuld.be (Engels) In het Nederlands zijn momenteel 2 introductieboekjes beschikbaar, enkel te koop op beurzen. Tegen september staat een album (80 pagina's), in het Nederlands en in het Engels. F.A.C.T.S. interesse ? Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Dedi Kass Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Suggesties voor comic tekenaars of tekenaars die zowel comics als strips hebben getekend zijn nog steeds welkom. zoals reeds vermeld in topic Facts 2014 maar geen kat (op enkele uitzonderingen na) die dat nog leest als het event al even voorbij is... als dit geen goeie tip is! Tony Moore hij vraagt op zijn eigen website zelf om naar Europa af te zakken, dus waar wachten jullie op! en Jim Lee staat ook op mijn verlanglijstje! Succes ermee Quote Link to comment
Sssneraul Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Ik zeg... ridderen die Panoram-x. Of nobel prijs voor goeie ideeën. Ook goed! Quote Link to comment
dutch lines Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Jimmy Palmiotti en Amanda Conner zijn gek op Europa en willen daar graag weer eens naar toe. Grijp die kans! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
shakeitupguy Posted February 12, 2015 Author Share Posted February 12, 2015 Dank voor de eerste tips. Nog iemand suggesties. Nu is het de kans. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Ik noem hem nog maar een keer: Felipe Massafera Quote Link to comment
grim Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 nu we al het moois zien passeren van Angouleme, denk ik aan Mitton en Adriano De Vincentiis Quote Link to comment
Snow Leopard Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Eric Canete Quote Link to comment
Sssneraul Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Ik zou de mannen uit het universum van Arleston wel eens in de lage landen willen zien. Tarquin, Mourier, Herenguel, Tota.... Wellicht kan de organisatie hun uitleggen dat de wereld niet ophoud bij Brussel maar ook noordelijk daarvan wonend fans!!! Quote Link to comment
Snow Leopard Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Ik zou de mannen uit het universum van Arleston wel eens in de lage landen willen zien. Tarquin, Mourier, Herenguel, Tota.... Wellicht kan de organisatie hun uitleggen dat de wereld niet ophoud bij Brussel maar ook noordelijk daarvan wonend fans!!! Ze zullen hun ogen uitkijken op FACTS ! Quote Link to comment
Sssneraul Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Als er ergens een aansluiting is met de fantasie van Arleston dan is het wel op Facts... TOP festival !!! Quote Link to comment
Yncke Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Ik zou de mannen uit het universum van Arleston wel eens in de lage landen willen zien. Tarquin, Mourier, Herenguel, Tota.... Floch heeft 't goede voorbeeld al getoond! Quote yncke.be Link to comment
shakeitupguy Posted February 16, 2015 Author Share Posted February 16, 2015 Dankzij Con-Fuse, de organisator van het F.A.C.T.S-festival, & HBO kan U één van de drie DVD’s of één van de drie Blu-Rays van het vierde seizoen van Game of Thrones winnen. Deelnemen kan hier : http://www.facts.be/nl/wedstrijd-game-thrones-seizoen-4/ Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Vanavond om 21 uur de aankondiging van de eerste grote gast (niet tekenaar) Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Tweetie Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Vanavond om 21 uur de aankondiging van de eerste grote gast (niet tekenaar) Als hij niet kan tekenen, kan hij nooit een belangrijke gast zijn. Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Als hij niet kan tekenen, kan hij nooit een belangrijke gast zijn. Gokje: Hij probeert toch Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
beus Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 als hij een keer komt komt hij zeker terug ! Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 30, 2015 Author Share Posted March 30, 2015 Goed nieuws voor de FACTS-bezoekers. De beurs blijft op zaterdag een uurtje langer open namelijk tem 19u :-) Speciaal voor de forummers kan ik al enkele stripnamen verklappen: Stéphane Bileau : Elfen 3 Nicola Demare : Orakel 4 Djillali Defali : Assassins Creed Quote Link to comment
Campesino Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Blij dat mijn hotel vlak bij is. Zal er van openings- tot sluitingstijd zijn. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Recommended Posts