Ga naar inhoud

Facts 2015 : 26&27 September - 25Ste Editie!


shakeitupguy

Recommended Posts

oooooo vandaag weer 2 bio's geschreven voor op de site. Kan niet wachten op de aankondigingen want dit zijn namen die volgens mij weinig of nooit deze kan op zijn gekomen!!!

 

Ikzelf ben ENORM enthousiast over de huidige lineup! 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Haha.....jij bent altijd enthousiast voor elke naam op elke lijst volgens mij

:D

 

thanks, maar dat is niet zo. Er zijn zelfs grote namen (Bolton, Risso, Merino, Diaz) die ik echt eerst moest leren kennen voordat ik er enthousiast over werd. Shakey is er echter erg goed in om me te verrassen, wat dat aangaat! Genoemde namen zijn kanjers, gentlemen en zelfs comedianten!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Het is eindelijk tijd om de lange lijst te doen starten met de eerste officiële aankondiging van een comic tekenaar.

 

Laat het gokken beginnen, het zijn maar een 80tal namen als het enkel om tekenaars gaat ;)

Ik dacht door te zeggen dat het een topper was dat je onmiddellijk aan Lee Bermejo ging denken :e005:

 

We zijn bij deze dus dolenthousiast om Lee Bermejo te mogen verwelkomen op de 25ste editie van F.A.C.T.S.  Hij is de tekenaar van de bejulbde reeksen zoals Joker, Before Watchmen: Rorschach, Batman: Noël,Lex Luthor: Man of Steel en de te verschijnen Suiciders, een nieuwe serie voor Vertigo.

 

Batman-Noel.jpgBatman-Joker.jpgBefore-Watchmen-Rorschach.jpg

Link naar reactie
We zijn bij deze dus dolenthousiast om Lee Bermejo te mogen verwelkomen op de 25ste editie van F.A.C.T.S.  Hij is de tekenaar van de bejulbde reeksen zoals Joker, Before Watchmen: Rorschach, Batman: Noël,Lex Luthor: Man of Steel en de te verschijnen Suiciders, een nieuwe serie voor Vertigo.

 

 

Juist omdat wij zelf geprobeerd hebben om Bermejo naar beurzen te krijgen (hij was verdraaid nog aan toe een tijdlang de buurman op kantoor van RW!!!) had ik niet gedacht dat dat zou lukken.

 

Maar hot damn!

 

Als hij nu eens wat door werkt met zijn 1e story arc van Suiciders kan dat nog eens een leuke primeur worden voor FACTS

Link naar reactie

Ga er eens fijn achteraan, zou ik zeggen :)

 

 

Haha ;) zal indruk maken:

 

Will Dennis, (editor van Suiciders) "Lee, a quick word, you really need to hurry up with your series."

Lee "How come?"

Will "Well, you know your material will be translated in Dutch?"

Lee "uhm, what language?"

Will "Dutch, the language of the people living in The Netherlands also called Holland. They would love to release a Hardcover of Suiciders on the day you will be at FACTS at the end of September."

Lee "Yeah... but isn't FACTS in a country called Belgium? What do these Netherlands or whatever have to do with FACTS?"

Will "Because the people of Belgium also speak Dutch, though they call it Flemish."

Lee "Flemish, Dutch? They speak French don't they??"

Will "uhm... yeah, they do too. Belgium used to be part of The Netherlands."

Lee "ow gawd Will... my head hurts... this is making me miss deadlines...."

 

:e005:

Link naar reactie

Haha ;) zal indruk maken:

 

Will Dennis, (editor van Suiciders) "Lee, a quick word, you really need to hurry up with your series."

Lee "How come?"

Will "Well, you know your material will be translated in Dutch?"

Lee "uhm, what language?"

Will "Dutch, the language of the people living in The Netherlands also called Holland. They would love to release a Hardcover of Suiciders on the day you will be at FACTS at the end of September."

Lee "Yeah... but isn't FACTS in a country called Belgium? What do these Netherlands or whatever have to do with FACTS?"

Will "Because the people of Belgium also speak Dutch, though they call it Flemish."

Lee "Flemish, Dutch? They speak French don't they??"

Will "uhm... yeah, they do too. Belgium used to be part of The Netherlands."

Lee "ow gawd Will... my head hurts... this is making me miss deadlines...."

 

:e005:

 

And Holland used to be part of Belgium !

Link naar reactie

Inderdaad Mario, opletten, die Hollanders hebben ons 15 jaar bezet !

 

 

Die Hollanders hebben jullie 15 jaren de goede weg op geholpen.... nu zitten jullie nog met een tweedeling die jullie land niet vooruit helpt :P

 

 

@RW: het was de OKTOBERrevolutie die doorging in november (check the FACTS !)

 

ik geef toe dat in mijn geschiedenis de voetnoot over Belgie weinig aandacht kreeg, maar de term September Revolutie weet ik vrij zeker:

 

 

De onafhankelijkheidsverklaring van België werd voorafgegaan door de September revolutie.

 

Feitje uit een belgische krant dus misschien moet ik die wantrouwen....

Link naar reactie

Sorry, maar ik dacht dat je verwees naar een echte revolutie (in Rusland) - de Belgische was maar een akkefietje.

 

Ons grondgebied was een oorlogscadeau (weliswaar vergiftigd) aan Nederland. Twee groepen (katholieken en Franstaligen) wilden jullie kwijt. De eerste consensus was een feit (België), de tweede consensus was onze eerste koning (Leopold I). We zijn dus geboren als een land van consensus en zijn er ondertussen kampioen in.

 

Maar we wijken te veel af van het onderwerp > terug naar FACTS !

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

We zijn verheugd u de aanwezigheid te kunnen bevestigen van de Amerikaanse comic tekenaar Ryan Benjamin (X-men, Star Wars, Spawn, Captain America, Iron Man en Batman) en Sean Galloway (comic tekenaar van Venom en comic character & concept designer van animatie series & films zoals The Spectacular Spiderman, DreamWorks’ Mastermind & Disney’s Big Hero 6).
Beide tekenaars zijn bereid pre-con commissies te maken.


RyaBenjamin3-600x800.jpg
RyaBenjamin4-600x800.jpg
SeanGalloway2-640x800.jpg
SeanGalloway3-600x800.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...