Cornelis Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Heeft er iemand ervaring met deze reeks? Ziet er anders wel de moeite uit? Quote Link to comment
Gojira Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Ik heb het niet gelezen en zal dat waarschijnlijk ook niet doen, maar ik heb dan ook een beetje een aversie gekregen van Jason Aaron. Ik ga waarschijnlijk Scalped bij het grof vuil zetten... Quote Link to comment
Spawn999 Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Nogal wat mensen van het comics-subforum (waaronder me, myself & I) hebben dit gelezen en nogal briljant bevonden. Ah was deze tekst ook van jouw? Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 zie ook : http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/1208-jason-aaron/ Quote Link to comment
Marinelli Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Ik bevestig hier nogmaals dat Southern Bastards alvast een schitterend openingsdeel gekregen heeft. Uiteraard moeten we nog afwachten wat de rest van het verhaal brengt, maar ik zat alvast op het puntje van mijn stoel. Jason Aaron is zowat de enige US-scenarist die me nog niet ontgoochelde. Quote Link to comment
nobody Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Ik bevestig hier nogmaals dat Southern Bastards alvast een schitterend openingsdeel gekregen heeft. Uiteraard moeten we nog afwachten wat de rest van het verhaal brengt, maar ik zat alvast op het puntje van mijn stoel. Jason Aaron is zowat de enige US-scenarist die me nog niet ontgoochelde. Zijn laatste paar Wolverine trades ook niet ? Die waren zeer slecht, vond ik. (Ik heb het niet over Woverine and the X-men, dat was een fijn reeksje) Quote Link to comment
Cornelis Posted February 11, 2015 Author Share Posted February 11, 2015 Thanks, zal de topic Jason Aaron eens nalezen Quote Link to comment
Marinelli Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Zijn laatste paar Wolverine trades ook niet ? Die waren zeer slecht, vond ik. (Ik heb het niet over Woverine and the X-men, dat was een fijn reeksje) Wolverine heb ik niet gelezen, enkel de eerste mini-serie Get Mystique. Gelukkig blijkbaar ... Ghost Rider vond ik zijn minste werk, maar dat kan ook aan de figuur liggen. Visueel vind ik die altijd de moeite, maar de verhalen er achter altijd minder. Quote Link to comment
nobody Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Ghost Rider lag mij ook niet. De eerste bundel was goed, maar daarna zakte de reeks helemaal in. Quote Link to comment
linthout Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Ah was deze tekst ook van jouw? schizophrenic.jpg Alle striprecensenten zijn schizofreen. Quote Link to comment
Spawn999 Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Ah dus toch Quote Tumblr Link to comment
Spawn999 Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Wij ontkennen dit ! Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Wij ontkennen dit ! Ha, monneer voelt zich een recensent. Quote Link to comment
nobody Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Ik niet, ik postte gewoon korte tekstjes over strips die ik gelezen had, en daar had ik hier nauwelijks tijd voor, dus voor structuur en vooropgestelde doelstellingen van de tekst, daar had ik allemaal geen tijd voor. Quote Link to comment
nobody Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Met "wij" bedoelt ge "uzelve" ? De koninklijke meervoudsvorm ? Quote Link to comment
Recommended Posts