dirk (monsieur toupet) Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Even wat publiciteit. Stan & Huib deel 1 – Ridders huwen Ridders (tekst en tekeningen: dirk) Waarom vind je de beste schatten onder de grond? Hoe vang je een eenhoorn? Waar is Ys? Wie of wat is de echelman? En wat is dé modekleur van het jaar 1315? Leer Stan & Huib kennen, en ontdek het antwoord op deze, en andere nutteloze vragen. Ridders huwen Ridders, gags van 2 tot 12 pagina's. Humor... Avontuur... Twee ridders op schattenjacht. 48 pag., A4, kleur ISBN 9789082294309 te koop bij de auteur, via de website www.monsieurtoupet.be 5 euro (+verzendingskosten) Of zonder verzendingskosten, op volgende beurzen: Internationaal Strip Festival Rotterdam (Stripster-stand) - zondag 1 maart 2015 Wilrijkse Stripdagen - zondag 15 maart 2015 Gentse Stripbeurs - zondag 26 april 2015 Stripfestival Knokke-Heist - zondag 10 mei 2015 Stripmanifestatie Drachten - zaterdag 30 en zondag 31 mei 2015 Quote Link to comment
Yan Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Geachte auteur, die ik steeds hoger inschat ! Ik ben benieuwd. Ik zit waarschijnlijk aan je zijde in Rotterdam, ik zal dus zeker je album aan een kritisch (betalend) oog onderwerpen. Ik dacht eigenlijk dat je twee dagen naar Rotterdam ging, maar het zij zo: de fans moeten dan maar op zondag komen ! In Gent en Drachten ben ik ook, maar ik veronderstel dat je album dan al is uitverkocht. En verzamelaars geven meer om een eerste druk. Dus met z'n allen naar Rotterdam ! En koop er het nieuwste album van dirk. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted November 21, 2016 Author Share Posted November 21, 2016 (publiciteit) Stan & Huib in Oorlog en wrede tijden Op reliekenjacht gaan voor vader abt of monsters bekampen. Schatten zoeken, opgraven of roven. Dolende ridders Stan & Huib doen alles om fortuin te maken. Omdat dit nog niet gelukt was in het eerste album uit de reeks, wagen ze nu een tweede poging. En alle middelen zijn goed. Zolang ze maar niet hoeven te werken of bevelen opvolgen. Maar de pest is in het land, en oorlogswolken pakken zich samen... Het tweede album van Stan & Huib heet Oorlog en wrede tijden. Hierin vind je weer veel humor, met het nodige wapengekletter, bloed en goor, in korte verhalen van 1 tot 8 pagina's. Het album telt 48 pagina's (softcover) en kost 5 euro. In bijlage enkele bestanden: cover, enkele plaatjes en een verhaaltje van 2 pagina's. ISBN: 9789082294323 website: www.monsieurtoupet.be e-mail: dirk apenstaartje monsieurtoupet.be Quote Link to comment
Recommended Posts