Timhardt Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 heb hier 2 prepaid masterkaarten en wil die graag op mijn PayPal saldo hebben staan, gewoon omdat ik dat makkelijk vind en dan ook het volledige bedrag kan benutten. de kaarten heb ik net toegevoegd...maar zie ze niet bij mijn saldo staan. ik zie wel een optie staan: "koppelen en bevestigen". moet ik dat eerst doen? bedankt voor de hulp. Quote Link to comment
Bonte Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Ja, dat lijkt me de logische keuze. Ben je er al geraakt? Quote Link to comment
Timhardt Posted February 26, 2015 Author Share Posted February 26, 2015 Nee, ik heb prepaid mastercards op een paar cent na kunnen opgebruiken bij archonia. Rommel anders hoor: zo een prepaid kaarten: ze nemen ze niet overal aan, na 3 pogingen blokkeert het.... Enfin: blij dat ze weg zijn Quote Link to comment
Hamirubi Posted January 10, 2021 Share Posted January 10, 2021 Aaargh, PayPal. Wat een gedoe toch. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Peter Motte Posted January 10, 2021 Share Posted January 10, 2021 En om het helemaal te maken: door de corona-crisis zitten veel van hun werknmers thuis, en daar kunnen ze blijkbaar niets aanvangen! De online-bank van de wereld, en ze kunnen niet thuiswerken! Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts