Ga naar inhoud

Yoko Kanno


Yoshi

Recommended Posts

Er heeft iemand een wikipediapagina over Yoko Kanno gemaakt op http://nl.wikipedia.org/wiki/Yoko_Kanno.

Zij heeft de muziek van de anime Cowboy Bebop geschreven.

Sommigen willen die wikipediapagina weg, dus: ga allemaal stemmen voor het behoud van de pagina, en probeer hem bij te werken!

En hier kun je het behoud vragen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Te_beoordelen_pagina%27s/Toegevoegd_20150220

 

(maar ik heb er geen flauw idee van hoe dat daar allemaal werkt, hopelijk jullie wel)

Link naar reactie

Yoko Kanno is een muzikaal genie. Een van de beste music composers werkzaam in anime. Heeft naast CB de soundtrack gedaan voor Ghost in the Shell SAC, Terror in Resonance, Wolf's Rain en nog vele andere series. Verdient zeker een eigen wikipedia entry

 

Edit: net d entry gelezen. Klopt niks van en ontbreekt van alles aan. De schrijver noemt Ghost in the Shell maar vergeet te vermelden dat het gaat om de TV serie (Stand Alone Complex) en niet de film waar de link naar verwijst. Bovendien klopt zijn informatie ook niet. Degene die veel traditionele instrumenten gebruikten was Kenji Kawai voor de film. De serie heeft een voornamelijk moderne ost met veel techno en hip hop. Ook de info over CB klopt niet. Jazz en Blues komen niet uit de jaren 50 en 60 maar bestonden veel eerder al. Daarnaast geen enkele melding van Wolfs Rain of Terror in Resonance of het feit dat ze de muziek heeft gedaan voor bijna al Shinichiro Watanabe zijn series. En het ergste nog er staat effin animes! Iedere zelf respecterende anime liefhebber weet dat het meervoud van anime, anime is en animes. Dit is geschreven door iemand met maar heel weinig verstand van anime of wat dan ook. Sorry hoezeer ik ook Yoko Kanon een eigen Nederlandse wikipedia entry gun. Hier kan ik niet achter staan.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Ik snap het niet goed.

Ten eerste wek je de indruk er meer vanaf te weten, maar je schrijft altijd Yoko Kanon ipv Yoko Kanno.

En ten tweede kan iedereen wikipedia-ingangen aanpassen, dus is het eigenlijk beter dat je je tijd gebruikt om die ingang aan te passen, ipv hier te zeggen wat er allemaal mis mee is.

Link naar reactie

Ik snap het niet goed.

Ten eerste wek je de indruk er meer vanaf te weten, maar je schrijft altijd Yoko Kanon ipv Yoko Kanno.

En ten tweede kan iedereen wikipedia-ingangen aanpassen, dus is het eigenlijk beter dat je je tijd gebruikt om die ingang aan te passen, ipv hier te zeggen wat er allemaal mis mee is.

Kanon is mijn tablet die moeilijk doet.

 

Op het tweede vlak heb je een punt. Niet aan gedacht eerlijk gezegd

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...