Marinelli Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Spider-Man / Wolverine, by Zeb Wells & Joe Madureira Deze HC bundelt twee verhalen die Madureira voor Marvel tekende. Ik hou enorm van de energie in het werk van Madureira, plus dat hij X-Men tekende in mijn kindertijd (toen via X-Mannen bij Juniorpress). Nostalgie en fun, een heerlijke combinatie. Het eerste verhaal, uit Avenging Spider-Man, vond ik wat te schetsmatig getekend. In zijn Savage Wolverine tekent hij strakker en zit ook de inkleuring beter. De verhalen van Zeb Wells zijn zeker ontspannend, maar het gaat ook maar om losse verhalen van drie issues. Quote Link to comment
ghost dawg Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Madureira zie ik ook wel zitten. Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK Link to comment
nobody Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Me too. Alleen heb ik er niet zo veel meer van... Quote Link to comment
Marinelli Posted March 4, 2015 Author Share Posted March 4, 2015 Erg veel strips tekent hij ook niet meer natuurlijk. Ik vond zijn arc op Savage Wolverine alleszins heel geslaagd, ook het verhaal van Zeb Wells viel me goed mee. Quote Link to comment
Marinelli Posted September 9, 2015 Author Share Posted September 9, 2015 Via Kickstarter lanceerde Airship Syndicate (het bedrijf van Joe Madureira) een oproep om het eerste game over Battle Chasers te helpen realiseren. Het is zot hoe snel daar bij games aan enorme bedragen geraakt wordt ... In de beschrijving staat ook dat nummers 10 tot 12 van de comic ook zullen verschijnen, om de eerste verhaallijn af te werken. Een bundel van de oude comics staat ook op stapel, aldus Joe op Twitter. Ik ben geen fan van games, en hoop dus vooral op een glorieuze terugkeer van de comic (met een waardig einde voor de verhaallijn). Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/1548028600/battle-chasers-nightwar?ref=card Quote Link to comment
mojo Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 ha ja, Battlechasers. Die vond ik vroeger ook leuk. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
nobody Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Ik heb daar ook nog een TP van gelezen, lang geleden. Cliffhanger... Danger Girl, Battlechasers, Crimson... waar is den tijd? Quote Link to comment
Spawn999 Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Ik ook!!! Ik keek erg graag naar Quote Tumblr Link to comment
nobody Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Ik ook Jammer dat het nooit werd afgerond (maar misschien komt het er nog van).heb overlaatst de HC van de eerste post van deze draad ook gelezen. Zeer graag gelezen. Ik zou wel wat meer van 'm willen. En van Zeb Wells ook. Quote Link to comment
Recommended Posts