Jump to content

Joe Madureira

Recommended Posts

Spider-Man / Wolverine, by Zeb Wells & Joe Madureira

Deze HC bundelt twee verhalen die Madureira voor Marvel tekende. Ik hou enorm van de energie in het werk van Madureira, plus dat hij X-Men tekende in mijn kindertijd (toen via X-Mannen bij Juniorpress). Nostalgie en fun, een heerlijke combinatie. Het eerste verhaal, uit Avenging Spider-Man, vond ik wat te schetsmatig getekend. In zijn Savage Wolverine tekent hij strakker en zit ook de inkleuring beter. De verhalen van Zeb Wells zijn zeker ontspannend, maar het gaat ook maar om losse verhalen van drie issues. 

61esJ9ZlHaL.jpg

• 6 months later...

Via Kickstarter lanceerde Airship Syndicate (het bedrijf van Joe Madureira) een oproep om het eerste game over Battle Chasers te helpen realiseren. Het is zot hoe snel daar bij games aan enorme bedragen geraakt wordt ... In de beschrijving staat ook dat nummers 10 tot 12 van de comic ook zullen verschijnen, om de eerste verhaallijn af te werken. Een bundel van de oude comics staat ook op stapel, aldus Joe op Twitter. Ik ben geen fan van games, en hoop dus vooral op een glorieuze terugkeer van de comic (met een waardig einde voor de verhaallijn).

Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/1548028600/battle-chasers-nightwar?ref=card

a20e79ee952f59f11a9f52bf528f7be2_origina