Ga naar inhoud

Op Televisie Vanavond


Waldorf

Recommended Posts

Ik heb geen digitale TV, dat kost te veel en al zeker voor de hoeveelheid tv die ik maar bekijk.

Ik heb er mij ook pas dit jaar één gekocht en me nog niet beklaagd (eerder dat ik het niet vroeger gedaan heb). Nadeel is dat ik nu véél meer TV en films kijk (en koop).

Een goeie full-HD heb je toch al voor rond 500 Euro.

Link naar reactie

Ik heb er mij ook pas dit jaar één gekocht en me nog niet beklaagd (eerder dat ik het niet vroeger gedaan heb). Nadeel is dat ik nu véél meer TV en films kijk (en koop).

Een goeie full-HD heb je toch al voor rond 500 Euro.

Neen, je begrijpt me verkeerd en ik was niet duidelijk.

Ik heb geen digitale TV van Belgacom of Telenet, want dat kost te veel en al zeker voor de hoeveelheid tv die ik maar bekijk.

 

Ik heb uiteraard wel een LCD-TV. Waar zou ik anders al die DVD's en BR's op bekijken.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Bedankt om dat hier gisteren te melden. 'k Zou het anders vergeten zijn, en 't was een geweldige aflevering! Leerrijk, want daterend van voor mijn tijd. Wat een namen zijn daar de revue gepasseerd: persoonlijke favorieten van mij van wie ik niet wist dat ze ooit op Jazz Bilzen hadden gestaan, maar ook artiesten die ik niet ken of enkel van naam. 'k Heb spijt dat ik het niet heb opgenomen om nog eens opnieuw te kunnen bekijken, want van die laatste categorie ben ik er alweer enkele vergeten en 'k wou die allemaal beluisteren.

Link naar reactie

Handig inderdaad, 'k heb alles teruggevonden wat ik vergeten was. Als ik zo alle jaargangen nog eens overloop, zouden ze zelfs 2 afleveringen kunnen maken hebben want bvb Rory Gallagher, Boudewijn de Groot, John Cale, Charles Mingus en Black Sabbath staan ook in dat overzicht terwijl die niet aan bod kwamen gisteren. Ik zie bij de editie van 1967 zelfs Will Tura staan. :e010:

Link naar reactie

Eyskens kan soms nog grappig zijn.

 

Je kent die mop toch (die hijzelf altijd vertelt):

 

Vorige week was er een prijskamp in Leuven.

De eerste prijs was een schilderij van Marc Eyskens

De tweede prijs was twee schilderijen van Marc Eyskens

 

Of ook: soms is het beter de schilder op te hangen dan het schilderij. Eyskens is een vermakelijk prater. Als politicus was hij niets waard, maar als mediafiguur kan ik hem wel smaken.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Of ook: soms is het beter de schilder op te hangen dan het schilderij. Eyskens is een vermakelijk prater. Als politicus was hij niets waard, maar als mediafiguur kan ik hem wel smaken.

 

Ik zie hem liever niet in de media, hij was vroeger al een paar keer op de slimste mens geweest (als jurylid weliswaar) en ik kan hem echt niet af. Een pretentieuze politieker die (onterecht) denkt dat hij grappig is, dan zie ik nog liever bart de wever verschijnen

 

 

Darth-vader-nooooo.jpg

Link naar reactie

Bij Telenet hebben ze ook van Netflix gehoord. Volgens De Morgen gaan ze het aantal beschikbare films en series op aanvraag fors uitbreiden.

 

Aantal paketten wordt gereduceerd tot twee: Rex en Rio. Rio bevat alles van Prime (excl Sporting Telenet) en het uitgebreide aanbod films en series op aanvraag.

Benieuwd wat de prijs gaat zijn.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...