Ga naar inhoud

Bekijk Nieuwe Inhoud


Recommended Posts

Hallo,

zit weeral met een PC probleem

Al een tijdje werkt de menuknop op de getekende reep "Bekijk Nieuwe Inhoud" niet.

Krijg telkens bericht dat er geen nieuwe inhoud werd gevonden.

 

Nu heb ik dit ook op andere websites.

 

BV deze van De foire du livre in Brussel.

Waar je bij auteurs ze kan sorteren op bv datum en thema, werkt dit ook niet en blijf ik de volledige lijst met namen zien.

 

Ik veronderstel dat dit een aangepaste instelling is van mijn internet explorer.

Maar welke?

post-58-0-71353700-1425228927_thumb.jpg

post-58-0-12901800-1425229134_thumb.jpg

Link naar reactie
 

Ik veronderstel dat dit een aangepaste instelling is van mijn internet explorer.

 

Ik betwijfel het.

 

De FLB sie laadt ook in mijn Chrome browser alle auteurs van de desbetreffende dag in het scherm en vult het daarna weer verder aan met de rest. 

 

De Getekende reep is ook in mijn Chrome browser leeg op de pagina 'Toon Nieuw inhoud'. 

Link naar reactie

Dwarze vraag, maar heb je ongelezen posts om daar te tonen?

 

('t Werkt voor mij in Opera)

Vroeger had ik daar geen problemen mee. Ik zag alle onderwerpen die nieuwe inhoud hadden sinds mijn laatste bezoek. Op mijn GSM heb ik dat probleem niet. Daar zie ik alle inhoud.

Ook de sit van de Foire du livre sorteert zoals het moet.

Link naar reactie

Hallo,

zit weeral met een PC probleem

Al een tijdje werkt de menuknop op de getekende reep "Bekijk Nieuwe Inhoud" niet.

Krijg telkens bericht dat er geen nieuwe inhoud werd gevonden.

 

Nu heb ik dit ook op andere websites.

 

BV deze van De foire du livre in Brussel.

Waar je bij auteurs ze kan sorteren op bv datum en thema, werkt dit ook niet en blijf ik de volledige lijst met namen zien.

 

Ik veronderstel dat dit een aangepaste instelling is van mijn internet explorer.

Maar welke?

attachicon.gifNaamloos.jpg

 

post-58-0-96922000-1425377474_thumb.jpg

toch bizar dat deze site geen problemen heeft voor de ene gebruiker, en wel voor de andere?

iemend een idee waar het fout loopt?

Link naar reactie

attachicon.gifNaamloos.jpg

toch bizar dat deze site geen problemen heeft voor de ene gebruiker, en wel voor de andere?

iemend een idee waar het fout loopt?

 

Als het op dezelfde browser is kan het enkel de site zelf zijn, een bepaalde instelling of een mixup met je koekjes omdat je verschillende gebruikers hebt. Je kunt selectief je koekjes wissen van die site en dan zien of het helpt.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...