Krimson Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Hallo medeforummers , ik heb dit album gevonden op een rommelmarkt in vrij goede staat maar ik twijfel een beetje of ie volledig is ??? Iemand deze in zijn collectie ? dus voor de kenners , begint met gag 81 en eindigt met 145 ?? Op CW staat dat ie 68 paginas telt en dat klopt wel Alvast bedankt Quote Link to comment
blacktiger Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Klopt als een bus. Er moeten uiteraard ook nog schutbladen bijzitten Quote Link to comment
Krimson Posted March 4, 2015 Author Share Posted March 4, 2015 zijn dat blanco schutbladen Tiger ? De reden dat ik twijfelde was dat er een ander blad van Keunink inzat dat er niet bijhoorde Bedankt eh Quote Link to comment
blacktiger Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Op het achterste schutblad staat gag 145. Op het voorste Octaaf Keunink geeft gas. Voorste en achterste schutblad met gag zijn een geheel. Quote Link to comment
Recommended Posts