snowmansion Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Ik weet niet waar ik dit precies moet neer zetten, maar ik wilde graag weten of er meer mensen een abo hebben op de Kuifje auto's van Editions Atlas. http://www.atlaseditions.nl/collection/VTN/de-Jeep-van-Kuifje.html Ik heb nu zo'n kleine 20 auto's gekregen, maar nu al ruim 2 maanden niets meer gekregen. Ik heb gebeld met Editions Atlas en ze vertelden me dat ze voorraad problemen hadden. Dus er wordt momenteel helemaal niets meer uitgeleverd. Verdere informatie hebben ze niet. Beetje teleurstellend. Hebben meer mensen hier last van? Quote Link to comment
Daan Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Goh, dat lijkt verdraaid veel op het Kuifje Archieven verhaal, ook Atlas. Als je er niet meteen aan het begin van zo'n actie instapt is de kans dat je volledig raakt erg klein.... Quote Link to comment
Rik Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Gelukkig zijn de autootjes nog volop via SSZ of internet te krijgen. Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Recommended Posts