Steve Van Bael Posted March 6, 2015 Posted March 6, 2015 Hallo iedereen, voor de geïnteresseerden, op de Figaro-pagina van facebook kan je wekelijks de vorderingen volgen van het nieuwe Figaro album dat dit jaar verschijnt bij Saga... Je hoeft niet op facebook aangesloten te zijn om de pagina te kunnen bekijken. Klikken dus op deze link: https://www.facebook.com/Figaro.strip?fref=ts en je mag de pagina ook altijd liken ;-) Het zevende album: "De Groene Schedels" zal trouwens een tweeluik worden en gaat 4 jaar later verder na album 6, waar ondertussen het één en ander veranderd is bij de personages... Hieronder een paar previews, de rest kunnen jullie ontdekken op de Figaro pagina... Teksten op de platen zijn nog niet 100% definitief en kunnen nog gewijzigd worden... Enjoy! Grtjs, Steve ;-) Quote
WVlieg Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 Ben benieuwd,Steve! En uiteraard volg ik de previews op de Facebook pagina. Wanneer komt de nieuwe Figaro uit? Quote
Yan Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 Ziet er goed uit. Quote It could be worse, it could be raining !
Kristof Berte Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 Hele knappe plaat! Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Boekenmagazijn Posted March 9, 2015 Posted March 9, 2015 Hele knappe plaat! Vooral knap dat iemand zomaar een deur eruit ramt. Maar heel stevig vast zal hij ook wel niet hebben gezeten, aangezien hij veel te smal is voor de opening. ;-) Quote
Veto Posted March 9, 2015 Posted March 9, 2015 Vooral knap dat iemand zomaar een deur eruit ramt. Maar heel stevig vast zal hij ook wel niet hebben gezeten, aangezien hij veel te smal is voor de opening. ;-) Hahaha... inderdaad, hij had zich de moeite kunnen besparen en via het open gedeelte gewoon binnengestapt ! Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Elvis Posted March 9, 2015 Posted March 9, 2015 Mooie tekeningen , ik koop deze reeks zeker verder . Doe zo verder , Steve ! Quote
Steve Van Bael Posted March 9, 2015 Author Posted March 9, 2015 Mooie tekeningen , ik koop deze reeks zeker verder . Doe zo verder , Steve ! Quote
Steve Van Bael Posted March 9, 2015 Author Posted March 9, 2015 Ik wist dat ik deze plaat moest laten nakijken door de grote deskundigen hier... prentje is al aangepast se ;-) kweet wel niet of de afbeelding erop staat, weet niet goed hoe ik dat moet doen :-( Quote
Kristof Berte Posted March 9, 2015 Posted March 9, 2015 Vooral knap dat iemand zomaar een deur eruit ramt. Maar heel stevig vast zal hij ook wel niet hebben gezeten, aangezien hij veel te smal is voor de opening. ;-) Als het regent, wil een mens snel binnen zijn Eerlijk: ik had het niet eens opgemerkt. Maar ik vond de verschillende diagonalen in de plaat goed werken, qua opbouw is dit gewoon een hele goeie plaat. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Guest Kontiki Posted March 9, 2015 Posted March 9, 2015 Wat dat gewraakte prentje betreft, Steve kent zijn klassiekers. Quote
Cornelis Posted March 10, 2015 Posted March 10, 2015 Dat ziet er heel goed uit, ik heb enkel voorgaande Figaro's niet gelezen, dus dat wordt dan eventueel een zoektocht... Quote
Guest Kontiki Posted March 10, 2015 Posted March 10, 2015 Saga heeft ze allemaal opnieuw uitgegeven. Quote
ivo Posted March 10, 2015 Posted March 10, 2015 Amai, zie ter heel sfeervol uit!Voor het tekenwerk zou ik het zeker kopen; maar ik moet zeggen dat ik de eerste Figaro's qua scenario wat matig vond. Maar ik zal den dezen zeker kopen :-). Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be
Cornelis Posted March 10, 2015 Posted March 10, 2015 Saga heeft ze allemaal opnieuw uitgegeven. Ah, inderdaad! Quote
Steve Van Bael Posted March 11, 2015 Author Posted March 11, 2015 @ivo: De scenario's zijn volwassener geworden en dat mocht ook wel ;-) Af en toe een donker sfeertje, met de nodige spanning etc... Quote
Madam Kito Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Het zevende album: "De Groene Schedels" zal trouwens een tweeluik worden en gaat 4 jaar later verder na album 6, waar ondertussen het één en ander veranderd is bij de personages... Een tweeluik? Dat verwondert me een beetje... Quote
Steve Van Bael Posted March 11, 2015 Author Posted March 11, 2015 Een tweeluik? Dat verwondert me een beetje... Ik kan er zelfs een trilogy van maken als ik wil ;-) Quote
Recommended Posts